کد خبر:42520
پ

پشت پرده انتقال جنجالی رونالدو به النصر

با پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، این فرصت برای ستاره پرتغالی فراهم است که 3 تا 4 جام جدید به کابینت افتخارات پرتعداد خود اضافه کند. سه جام جدید به کلکسیون افتخارات رونالدو اضافه می شود؟ در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول سه جام لیگ برتر عربستان، جام حذفی عربستان و سوپر […]

با پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، این فرصت برای ستاره پرتغالی فراهم است که 3 تا 4 جام جدید به کابینت افتخارات پرتعداد خود اضافه کند.

سه جام جدید به کلکسیون افتخارات رونالدو اضافه می شود؟

در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول سه جام لیگ برتر عربستان، جام حذفی عربستان و سوپر جام عربستان که پیشتر توسط النصری ها کسب شده بود به نمایش در آمدند. رونالدو می تواند در ادامه فصل با درخشش خود در النصر و گلزنی به هر سه جام در انتهای فصل برسد و اگر بتواند با النصر به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز دست بپیدا کند، یک ویترین افتخارات خاص و استثنایی را در تاریخ به ثبت خواهد رساند. شاید جای خالی جام جهانی در کلکسیون افتخارات رونالدو خالی باشد اما او اکنون در جایگاهی قرار دارد که می تواند 4 جام غیرتکراری را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

گفته می شود رونالدو با انتخاب النصر به غیر از مسائل مالی به این نکات فکر کرده و قصد دارد رکوردهای جدیدی در لیگ نه چندان قدرتمند عربستان از خود بر جای بگذارد که تاکنون توسط هیچ بازیکنی ثبت نشده است. او به دنبال این است در سال پایانی فوتبال خود ثابت کند که تمام نشده است و تا آخرین دقیقه ای که در فوتبال حضور دارد می درخشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید