کد خبر:9329
پ

پشت پرده انتقادات غیرمنصفانه از مهدی رسول پناه در پرسپولیس

در حالی که پرسپولیس به لطف مدیریت صحیح مهدی رسول پناه اکنون در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما برخی هواداران پرسپولیس به تبعیت از چند کانال و صفحه منتسب به هواداری پرسپولیس در فضای مجازی،  مدام به مهدی رسول پناه انتقاد وارد کرده و عملکرد او را در موضوع پرداخت بدهی برانکو زیر […]

در حالی که پرسپولیس به لطف مدیریت صحیح مهدی رسول پناه اکنون در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما برخی هواداران پرسپولیس به تبعیت از چند کانال و صفحه منتسب به هواداری پرسپولیس در فضای مجازی،  مدام به مهدی رسول پناه انتقاد وارد کرده و عملکرد او را در موضوع پرداخت بدهی برانکو زیر تیغ می برند و پیشکسوتان باشگاه نیز بیرون گود نشسته اند می گویند لنگش کن!

 

اسامی و شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس

 

بازی بعدی پرسپولیس کی است؟

 

انتقادات غیرمنصفانه از مهدی رسول پناه: اگر مدیریت او نبود پرسپولیس فینالیست نمی شد

انتقادات غیرمنصفانه از مهدی رسول پناه: اگر مدیریت او نبود پرسپولیس فینالیست نمی شد

ریسک رسول پناه جواب داد

هواداران پرسپولیس نباید فراموش کنند رسول پناه با قمار بزرگی که انجام داد، به جای پرداخت طلب برانکو، به سراغ تقویت تیم در نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان رفت و نتیجه این اتفاق نیز جذب 7 بازیکن جدید و حفظ نفرات تاثیرگذاری مثل خلیل زاده، بشار رسن، امیری و کنعانی زادگان بود. بر هیچکس پوشیده نیست که عملکرد موفق بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، یکی از اصلی ترین عوامل موفیت یحیی گل محمدی در رسیدن به فینال بود که اگر رسول پناه ریسک عدم پرداخت به برانکو را به جان نمی خرید، یحیی قادر به جذب بازیکن جدید نبود و می بایست با رفتن ترابی و علیپور، با بازیکنان جوان خود در این رقابت های سنگین حاضر می شد و در درون دروازه نیز به جای حامد لک آماده و بلند قامت، از رادوشویچی استفاده می شد که در دوران افت خود به سر می برد و نشان داده هرگز پنالتی گیر موفقی نبوده است. شاید اگر ریسک رسول پناه جواب نمی داد و این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی رسید، تقویت تیم به قیمت محرومیت نقل و انتقالاتی و کمبود بودجه برای تامین بدهی برانکو، توجیه نداشت اما پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که حداقل 2 میلیون دلار از بابت این ریسک، درآمدزایی داشته است.

 

ح.ق مدیریت افکار عمومی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را بر عهده دارد

پس شاید بهتر باشد هواداران پرسپولیس در دام جوسازی برخی از عوامل مدیریت سابق پرسپولیس نیفتند که کنترل فضای مجازی در بیشتر کانالهای هواداری این تیم را به دست دارند چرا که آنها با کینه و دشمنی نسبت به رسول پناهی که دستاورد بزرگی برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نقد می کنند و انتقادات آنها از سر دلسوزی نیست.

 

پیشکسوت صوری نباشید

علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز به خیال خود با انتقادش از رسول پناه، بیشتر به هواداران این تیم نزدیک می شود(محبوب می شود) اما به نظر می رسد او فراموش کرده که بزرگترین دستاورد رسول پناه در دوران مدیریتش همین نقل و انتقالات تابستانی بود که با موفقیت پشت سر گذاشت و نتیجه آن نیز حضور تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا است. اگر پیشکسوتان متمول باشگاه مثل علی کریمی راست می گویند و دلسوز این تیم هستند، به جای اینکه در گوشه ای نشسته و از این و آن ایراد بگیرند، هر یک به اندازه توان خود برای تامین مالی پرداخت بدهی برانکو به رسول پناه کمک کرده تا مشخص شود که دلسوزی آنها صوری و دارای پشت پرده های خاص نیست. اگر 10 پیشکسوت پرسپولیس هرکدام مبلغ 40 هزار دلار به حساب باشگاه واریز کنند، به سادگی مشکل بدهی برانکو قابل حل است اما آنها رسول پناهی را مقصر می دانند که با آن پول تیم را تقویت کرد تا به فینال آسیا برسد!!

 

پی نوشت: آوار بدهی هایی که محمد حسن انصاری فرد و حسین قدوسی بر سر باشگاه پرسپولیس خراب کردند، به سادگی قابل حل و فصل نبوده و همینکه این تیم با آن حجم از بدهی به چهارمین قهرمانی در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده، نشان از مدیریت درست رسول پناه در پرسپولیس دارد چرا که نمونه این اتفاقات را در تیم رقیب یعنی استقلال شاهد بودیم که با موارد مشابه، در اوج بحران فرو رفته اند و هیچ دستاوردی چه در رقابتهای داخلی چه خارجی به دست نیاوردند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • احمدی 10 اکتبر 2020 / 9:18 ب.ظ

    گوه می خورید راجع به علی آقا کریمی این جوری حرف می زنید رسول پناه دزدیات داره رو می شه نمی تونی پول رو بریزی بده علی آقا خودت سیکتیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید