کد خبر:37448
پ

پشت پرده استعفای نویدکیا از سپاهان | پرسپولیس میلیاردی 5 ستاره تیم را هوایی کرد

در حالی که انتظار هر خبری در روزهای اخیر از سرخابی های پایتخت و باشگاه فولاد خوزستان می رفت، اما به یکباره خبر استعفای نویدکیا از سمت مربیگری در تیم سپاهان رسانه ای شد که به نظر می رسد این استعفا ریشه در حمله مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برای خرید های گران قیمت از تیم […]

در حالی که انتظار هر خبری در روزهای اخیر از سرخابی های پایتخت و باشگاه فولاد خوزستان می رفت، اما به یکباره خبر استعفای نویدکیا از سمت مربیگری در تیم سپاهان رسانه ای شد که به نظر می رسد این استعفا ریشه در حمله مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برای خرید های گران قیمت از تیم اصفهانی دارد.

 

پشت پرده استعفای نویدکیا از سپاهان | پرسپولیس میلیاردی 5 ستاره تیم را هوایی کرد

 

محرم نویدکیا که تیم خوبی در فصل گذشته روانه مسابقات کرده بود به یکباره با شرایطی مواجه شد که 3 ستاره تیمش را به طور قطعی در راه رقیب می بیند و احتمال جدایی دو ستاره دیگر تیمش نیز وجود دارد.

پس از مصاحبه جنجالی افشین پیروانی در خصوص خریدهای میلیاردی سپاهان به نظر می رسد اوضاع در فصل جاری برعکس شده و این پرسپولیس است که با پرداخت های نجومی موفق به هوایی کردن چندین ستاره سپاهان شده است. بر طبق شایعات نقل و انتقالاتی که حول باشگاه پرسپولیس می چرخد، این باشگاه تاکنون توانسته با گولسیانی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر به توافق نهایی برسد و سجاد شهباززاده و امید نورافکن نیز از دیگر اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس هستند که این نفرات عملاً 50 درصد وزن فنی سپاهان را تشکیل می دادند و نبود آنها در تیم مسلماً بر روی کار سرمربی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

ظاهراً بریز و بپاش مالی این فصل پرسپولیس تمامی ندارد و مدیرعامل خوش شانس این روزهای پرسپولیس که به منبع عظیمی از پول وصل شده (حاصل از واریزی بورس) قصد دارد تیمی قدرتمند برای فصل آینده روانه مسابقات کند و بر همین اساس با مرتضی پورعلیگنجی و علیرضا بیرانوند نیز قرارداد امضا کرده است.

 

حال باید دید آیا تیم کهکشانی پرسپولیس که با سنگین ترین بودجه ممکن در تاریخ لیگ برتر بسته شده، می تواند به قهرمانی در فصل جدید برسد؟ قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر برای پرسپولیس از آن جهت حائز اهمیت است که اگر نتوانند به این عنوان دست پیدا کنند، آنگاه می بایست در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024 حاضر شوند و شانس حضور در مرحله گروهی به طور مستقیم را از دست خواهند داد. تاکنون حضور استقلال به عنوان اولین نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا 2024 مسجل شده است.

 

تقویم لیگ قهرمانان آسیا 2024

 

گفتنیست رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حالی دست به این قمار بزرگ می زند و بخش زیادی از منابع مالی تخصیص یافته از خصوصی سازی را خرج خرید بازیکنان جدید می کند که اگر موفقیتی در این زمینه به دست نیاید، آنگاه پرسپولیس به بزرگترین تیم بدهکار ایران تبدیل خواهد شد چرا که این خریدهای بزرگ با امید به حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا و درآمدزایی در آن مسابقات انجام شده است.

کلیدواژه : پرسپولیسسپاهان

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 14 ژوئن 2022 / 2:31 ق.ظ

    مواظب باش با این گابریل تتتتتتتتتتترررررر نزنی کیسه کش سه چرخه سوار🤣🤣🤣

  • کیسه ی بی آبرو 8 ژوئن 2022 / 4:59 ب.ظ

    واقعا توکارشناسی مسعود صفایی پس باید فاتحه ی کارشناسها رو خوند دیگه با وجود امثال تو و دوستات

    • لنگیه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال تاج فوتبال ایران 11 ژوئن 2022 / 9:17 ق.ظ

      اگر هنوز عده ای ساده لوه وجود دارند که فکر میکنند جعلپولیس حقیر ، حکومتی نیست با این حمایت ها و پول های کثیفی که در توبره اش انداختند اگر باز هم همچنلان به حکومتی بودن این تیم لجن معتقد نباشند باید گفت احمق یا فاقد وجدان.

  • رضا 8 ژوئن 2022 / 2:58 ب.ظ

    آماده خورهای کثیف به قیمت نابود کردن سایر تیمها کل فوتبال ایران رو آلوده به انحصار کردند. انحصار هم مساویست با دیکتاتوری.اما مهم‌نیست ما یک‌ گابریل پین میگیریم و‌تمام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید