کد خبر:5420
پ

پست اینستاگرامی یحیی گل محمدی در مورد دربی با رنگ و بوی توجیه و فرافکنی

یحیی گل محمدی که از شکست شب گذشته مقابل استقلال با 6 گل حسابی آشفته به نظر می رسید، در مصاحبه بعد از بازی خود صحبتهای عجیبی را در خصوص اینکه برخی می خواهند استقلال قهرمان شود، مطرح کرد و در ادامه نیز امروز صبح با انتشار پستی اینستاگرامی سعی کرد از زیر فشار این […]

یحیی گل محمدی که از شکست شب گذشته مقابل استقلال با 6 گل حسابی آشفته به نظر می رسید، در مصاحبه بعد از بازی خود صحبتهای عجیبی را در خصوص اینکه برخی می خواهند استقلال قهرمان شود، مطرح کرد و در ادامه نیز امروز صبح با انتشار پستی اینستاگرامی سعی کرد از زیر فشار این شکست بیرون آید و این باخت را به گردن مسائل بیرونی بیاندازد.

 

چرا پرسپولیس مقابل استقلال 6 تایی شد؟

 

پست اینستاگرامی یحیی گل محمدی در مورد دربی با رنگ و بوی توجیه و فرافکنی

 

 

با کارشناسی داوری دربی 93 نیز مشخص شد که داور یک پنالتی محرز به سود استقلال در نیمه اول نگرفته است و اگر تیمی از داور بازی شاکی باشد، آن تیم استقلال است که پیشتر توسط همین داور تهدید شده بود که در صورت افتادن بازیکنانش در محوطه جریمه پنالتی نخواهد گرفت و همین اتفاق نیز افتاد. در انتها به نظر می رسد یحیی می بایست به جای متهم کردن دیگران به اینکه قصد دارند تا تیم دیگری قهرمان شود، به فکر مشکلات فنی پرسپولیس در دربی 93 باشد که کمر این تیم را شکست. آیا حتی یک پیشکسوت این تیم نیز این ادعاها و اتهامات را در خصوص این بازی مطرح کرده است؟ آیا اگر بازیکنان پرسپولیس پنالتی ها را خراب می کنند مقصرش وکیل و وزیر و دستان پشت پرده است؟

او در انتها نیز به بی بضاعتی تیمش اشاره کرد که باید گفت اگر پرسپولیس با لشگری از بازیکن بی ستاره است، سرمربی استقلال چه باید بگوید که روی نیمکتش داژلری، خدایاری، طاهرخانی و … حضور داشتند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید