کد خبر:31224
پ

پرویز مظلومی کدام شاخصه حضور در هیئت مدیره استقلال را دارد؟

با اعلام وزارت ورزش، اعضای جدید هیئت مدیره استقلال مشخص شدند اما این خون تازه در بدنه مدیریت استقلال همچنان یک ناخالصی به خود می دید و این ناخالصی کسی نبود جز پرویز مظلومی عضو دائمی چند سال اخیر در باشگاه استقلال که در پست های مختلف به طرز عجیبی بدون داشتن صلاحیت و تخصص […]

با اعلام وزارت ورزش، اعضای جدید هیئت مدیره استقلال مشخص شدند اما این خون تازه در بدنه مدیریت استقلال همچنان یک ناخالصی به خود می دید و این ناخالصی کسی نبود جز پرویز مظلومی عضو دائمی چند سال اخیر در باشگاه استقلال که در پست های مختلف به طرز عجیبی بدون داشتن صلاحیت و تخصص کافی حضور پیدا می کند.

 

پرویز مظلومی کدام شاخصه حضور در هیئت مدیره استقلال را دارد؟

پرویز مظلومی کدام شاخصه حضور در هیئت مدیره استقلال را دارد؟

شرح وظایف هر پستی تقریباً مشخص است و افراد واجد صلاحیت در آن پست می بایست با رزومه مرتبط با شرح وظایف آن پست، در سمت مذکور منصوب شوند. اما ظاهراً در ساختار مدیریت استقلال روال اینگونه نیست و پرویز مظلومی بدون داشتن حتی 1 روز سابقه مدیریت اجرایی قبل از حضور در هیئت مدیره، در این ترکیب حضور دارد.

مظلومی که تا چند سال قبل در حوزه فنی حضور داشت، پس از ناامید شدن از سرمربگیری در تیمهای مختلف به سبب کسب نتایج ضعیف با تیم های سابقش، به حوزه های غیرمرتبط ورود کرد.

او ابتدا سرپرست استقلال شد و با افتضاحی که در بازی استقلال و فولاد در فصل گذشته به بار آورد، نشان داد هرگز در قواره های مدیریت نیمکت استقلال نیست چه برسد به حضور در هیئت مدیره استقلال!

پس از برکناری وی از سمت سرپرستی استقلال او به یکباره سر از هیئت مدیره در آورد و چه خوب بود قبل از انتصاب مجدد ایشان به عنوان عضوی از هیئت مدیره جدید استقلال، کارنامه چند ماه حضورش در این سمت را به هواداران استقلال اعلام می کرد که در این مدت چه کار مثبتی برای استقلال انجام داده که به واسطه ان، در انتهای سال مالی برای خودش حقوق و مزایا و پاداش در نظر بگیرد؟

مظلومی که نه تحصیلات بالا دارد، نه به انگلیسی مسلط است و نه سابقه مدیریتی در کارنامه ش دیده می شود و نه نفوذی در سیستم اقتصادی کشور دارد که بتواند اسپانسر خوب برای استقلال بیاورد و نه یک متمول است که با تزریق پول از جیب شخصی، در بزنگاه های خاص به داد تیم برسد و نه مقبول هواداران و کادر فنی است و حتی آداب مصاحبه کردن را هم نمی داند! به واقع چطور این فرد برای بار دوم در ترکیب هیئت مدیره استقلال حضور پیدا می کند؟ آیا قحط الرجال بود که ایشان بار دیگر یک کرسی از کرسی های مهم مدیریت استقلال را اشغال کند؟

آیا لابی سیاسی باند مدیریتی سابق با اعمال فشار این گزینه را که با سایرین همسو نیست در ترکیب مدیریت استقلال حفظ کرد؟ اگر او در مدت حضورش در هیئت مدیره آورده قابل دفاعی داشت، استمرار حضورش در این پست قابل دفاع بود اما وقتی کار خاص یا عملکرد مثبتی از او در این مدت ندیده ایم، معنای انتخاب مجدد او چیست؟

 

با وجود نفراتی همچون هادی طباطبایی، پیروز قربانی و تحصیل کرده های دیگر استقلالی چه نیازی به حضور پرویز مظلومی که حتی تحصیلات عالی هم ندارد، در بدنه مدیریت استقلال بود؟ اصولاً معیار آقایان برای حضور دو پیشکوست در هیئت مدیره چه بوده که هم از محمد مومنی و هم از پرویز مظلومی در هیئت مدیره استفاده شده است؟

همانطور که از نام هیئت مدیره بر می آید، نفرات حاضر در آن می بایست مدیر باشند نه صرفاً پولدار و پیشکسوت فوتبال …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید