کد خبر:36637
پ

پرونده بدهی استقلال به بخش حقوقی سازمان لیگ ارجاع شد

🔹باشگاه استقلال طبق تعهدی که ابتدای فصل به سازمان لیگ داده بود باید از طریق کارگزار رسمی خود بابت تبلیغات محیطی تاکنون مبلغ 30 میلیارد تومان پرداخت می کرده که این اتفاق نیفتاده است. 🔹در این مدت سازمان لیگ بارها تذکر به باشگاه استقلال داده اما ظاهرا مسئولان این باشگاه وعده پرداخت در ماه های […]

🔹باشگاه استقلال طبق تعهدی که ابتدای فصل به سازمان لیگ داده بود باید از طریق کارگزار رسمی خود بابت تبلیغات محیطی تاکنون مبلغ 30 میلیارد تومان پرداخت می کرده که این اتفاق نیفتاده است.

🔹در این مدت سازمان لیگ بارها تذکر به باشگاه استقلال داده اما ظاهرا مسئولان این باشگاه وعده پرداخت در ماه های آینده را داده اند. در آخرین نامه نگاری که کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ داشته اعلام کرده تا آخر خرداد این پول را می پردازد.

🔹در این خصوص صادق درودگر گفت: ما چندین جلسه با استقلالی ها داشتیم که نتیجه نداد و اکنون نامه ای زده اند که تا آخر خرداد تسویه می کنند. من معتقدم باشگاهی که به تعهد امضا شده خودش عمل نکرده چطور می خواهد با یک نامه به تعهدش عمل کند. در هر صورت من نظرم را به سازمان لیگ اعلام کردم و اکنون پرونده در بخش حقوقی سازمان لیگ در حال پیگیری است. به نظر من که باید طبق قانون با این باشگاه برخورد شود.

 

پی نوشت: ای کاش این قانون برای همه تیم ها و در همه ابعاد اجرایی می شد و شاهد این مسئله نبودیم که تیمی بابت جذب سرمربی،  2 سال بالغ بر 12 میلیارد به باشگاه دیگر بدهکار باشد اما هیچ مشکلی در نقل و انتقالات برای تیم مذکور پیش نیاید و در واقع اعمال قانون مبنی بر کسر امتیاز از آن تیم خاص صورت نگیرد!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید