کد خبر:43479
پ

پرسپولیس 3-2 تراکتور | خط دفاع تبریزی ها در حد پنیر سوئیسی!

حساس ترین بازی هفته بیست و دوم بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور در حالی با پیروزی ثانیه های پایانی تیم مهمان یعنی پرسپولیس به پایان رسید که اشتباهات خط دفاعی تراکتور در این دیدار عجیب و قابل تامل به نظر می رسید. پرسپولیس در حالی به تبریز آمد که شاید حتی یک تساوی هم […]

حساس ترین بازی هفته بیست و دوم بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور در حالی با پیروزی ثانیه های پایانی تیم مهمان یعنی پرسپولیس به پایان رسید که اشتباهات خط دفاعی تراکتور در این دیدار عجیب و قابل تامل به نظر می رسید.

پرسپولیس در حالی به تبریز آمد که شاید حتی یک تساوی هم کادر فنی این تیم را مقابل تیم متحول شده تراکتور راضی می کرد. از سبک بازی این تیم نیز مشخص بود که آنها برای استفاده از ضدحملات پای به این مسابقه سخت گذاشته اند. اما شاید هرگز تصور نمی کردند خط دفاعی تراکتوری که تا پیش از این دیدار به سختی می شکست، تا این اندازه در تقدیم موقعیت های گل و اشتباه در یارگیری و آفسایدگیری سخاوتمندانه عمل کند.

پرسپولیس در نیمه اول به دو گل رسید که هر دو گل بر روی اشتباهات عجیب خط دفاع و دروازه بان تراکتور به ثمر رسید. سرمربی تراکتور که پاشنبه آشیل ساختار دفاعی اش در نیمه اول را شناسایی کرده بود، در نیمه دوم آرش قادری را بیرون کشید و رزاق پور را به جای او به میدان فرستاد که اتفاقاً این تعویض نتیجه داد و تراکتوری ها توانستند دو گل عقب افتادگی را در نیمه دوم با گل های عباس زاده جبران کنند اما بی خیالی بازیکنان این تیم در 10 دقیقه پایانی و اشتباهات عجیب در آفساید گیری باعث شد پرسپولیس بارها و بارها در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و سرانجام مزد بازی هوشمندانه خود را در ثانیه های پایانی با گل وحدت هنانوف دریافت کرد و به 3 امتیاز حساس این بازی سنگین رسید.

این دیدار به خوبی نشان داد چرا پرسپولیس بزرگ است و تراکتور و ذهن بازیکنان این تیم کوچک هستند. در جایی که سرمربی تراکتور اشتباهات بازیکنانش را می دید و مقابل سرعت خیره کننده بازیکنان پرسپولیس مات و مبهوت شده بود، او می توانست با چند تعویض، روند بازی را به سود تیم خود عوض کند. به جرات می توان گفت تراکتوری ها در 5 دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، حتی 40 ثانیه هم مالک توپ نبودند و هیجان بیش از اندازه بابت کامبک دو گله و خوش خیالی بابت اتمام بازی با همان نتیجه 2-2 باعث شد تا گل ثانیه های پایانی را دریافت کنند.

خط هافبک تراکتور که در بازی های قبلی نقطه قوت این تیم بود، در این بازی مقابل پرس منسجم بازیکنان پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و ایجاد فاصله بین خطوط تراکتور از جمله عواملی بود که باعث شد این تیم نتواند در بازی خانگی، مالکیت کامل توپ را در اختیار داشته باشد و بک شکست تلخ در کارنامه خمس ثبت شد.

نکته مهم در خصوص این بازی اینکه هر دو تیم به دلایل عجیب دقایقی قبل از مسابقه چند بازیکن کلیدی خود را از دست دادند که به نظر می رسد غیبت اخباری در این مسابقه تبعات سنگین تری برای تبریزی ها در پی داشت تا غیبت سرلک و گولسیانی.

کلیدواژه : پرسپولیستراکتور

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • هادی 5 مارس 2023 / 6:58 ب.ظ

    خیلی عجیب بوی تبانی میومد از این بازی مخصوصا غیبت ناگهانی بازیکنان و یارگیری مسخره مدافعین تراکتور بر روی هر سه گل خورده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید