کد خبر:40121
پ

پرسپولیس کهکشانی دو بازی بدون گل زده | تفرقه بین بازیکنان بلای جان تیم یحیی

از هفته هشتم لیگ برتر شب گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. پرسپولیس کهکشانی دو بازی بدون گل زده | تفرقه بین بازیکنان بلای جان تیم یحیی نکته قابل تامل در خصوص این بازی، ادامه نمایش […]

از هفته هشتم لیگ برتر شب گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

پرسپولیس کهکشانی دو بازی بدون گل زده | تفرقه بین بازیکنان بلای جان تیم یحیی

نکته قابل تامل در خصوص این بازی، ادامه نمایش ضعیف پرسپولیس در فاز هجومی بود به طوری که این تیم برای دومین بازی پیاپی نتوانست دروازه حریفان را باز کند. وجه اشتراک دو حریف اخیر پرسپولیس حضور دو مربی کارکشته خارجی بود که نشان داد به سادگی راه مهار خط حمله قدرتمند پرسپولیس را یاد گرفته اند و با آنالیز بازیهای قبلی این تیم توانستند مانع از گلزنی بازیکن زهرداری همچون لوکادیا شوند.

از طرف دیگر هواداران پرسپولیس معتقدند ترسو بودن یحیی برای نباختن به دو مربی جدید لیگ برتر از عوامل اصلی نمایش ضعیف تیم در دو بازی اخیر بوده است اما برخی نیز معتقدند وجود اختلاف بین بازیکنان این تیم، اتحاد تیمی را بر هم زده و دو بازیکن این تیم (ترابی و امیری) با دیدگاه هایی متفاوت با سایر بازیکنان نسبت به اتفاقات اخیر کشور، به نوعی عامل تفرقه در تیم شده اند و نمود این اتفاق نیز در زمین بازی مشخص است که کمتر به آنها توپ می رسد.

هر چه که هست یحیی خوش شانس بود که این روزها بازی های لیگ برتر بدون تماشاچی برگزار می شود چرا که در صورت حضور تماشاگران بدون شک او از گزند شعارهای تند آنها که فصل قبل خواستار اخراجش بودند، در امان نمی ماند. او خوش شاس بود که شب گذشته بیرانوند را در درون دروازه داشت وگرنه اگر یکی از تک به تک های سپاهان به گل تبدیل شده بود، اوضاع برای او با دو شکست پیاپی سخت تر هم می شد.

افت پرسپولیس در زمانی آغاز شده که رقیب سنتی یعنی استقلال به لحاظ کیفیت بازی با رشد قابل توجهی مواجه شده و هر چقدر هواداران استقلال به آینده تیمشان امیدوار شده اند، پرسپولیسی ها نسبت به ادامه فصل با این تیم پرستاره و این کادر فنی ناامید به نظر می رسند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید