کد خبر:12985
پ

پرسپولیس چشم بازار را کور کرد | آمار ضعیف گلزنی مهدی خانی

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد عصر امروز مهدی مهدی خانی مهاجم سابق شهر خودرو و تیم زیر 23 ساله های ایران با عقد قراردادی به پرسپولیس خواهد پیسوت. او که در تیم وارداژین کرواسی سابقه بازی دارد در 24 بازی این تیم به میدان رفته و تنها موفق […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد عصر امروز مهدی مهدی خانی مهاجم سابق شهر خودرو و تیم زیر 23 ساله های ایران با عقد قراردادی به پرسپولیس خواهد پیسوت. او که در تیم وارداژین کرواسی سابقه بازی دارد در 24 بازی این تیم به میدان رفته و تنها موفق به زدن 1 گل شده است و 2 پاس گل نیز برای همی تیمهایش صادر کرده است. نکته جالب در خصوص مهدی خانی اینکه او در شهر خودرو نیز آمار چندان جالی نداشته و در 40 بازی که برای این تیم به میدان رفته آمار 2 گل و 3 پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است.

 

فیلم گلها و حرکات تکنیکی مهدی مهدی خانی بازیکن جدید پرسپولیس

 

بیوگرافی مهدی مهدی خانی | آمار ضعیف گلزنی مهدی خانی

پرسپولیس چشم بازار را کور می کند | آمار ضعیف گلزنی مهدی خانی

مهدی مهدی خانی 23 ساله در گیلانغرب متولد شده است و با قامت 181 سانتی متری خود بیشتر در پست وینگر در تیمهای سابقش ایفای نقش کرده است و سابقه بازی کمی در پست مهاجم نوک را در کارنامه دارد که آمار پائین گلزنی او نیز وید همین مطلب است.

پست اصلی بازی او وینگر راست است و از این جناح به سمت دروازه حریفان یورش می برد. سایت ترانسفر مارکت ارزش او را 220 هزار یورو برآورد کرده است و گفته می شود باشگاه پرسپولیس با مبلغی حدود 4 میلیارد تومان برای دو فصل به وی به توافق رسیده است. (حدود 150 هزار یورو)

هر چه که هست به نظر نمی رسد مهدی خانی بتواند جای خالی عیسی ال کثیر را در پرسپولیس پر کند چرا که پست این دو بازکین هیچ سنخیتی با هم ندارد و اگر قرار بر جذب یک وینگر بود، نفراتی همچون سیامک نعمتی، امید عالیشاه این قابلیت را داشتند تا جای خالی آل کثیر را پر کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید