کد خبر:13997
پ

پرسپولیس و نساجی در مازندران برگزار نمی شود؟

طبق برنامه سازمان لیگ، پرسپولیس یکشنبه آینده باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و شنبه بعد از آن مقابل ذوب آهن در تهران بازی خواهد کرد. بازی با ذوب آهن یک هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و این همان چیزی است که گل محمدی در نشست خبری اخیرش به […]

طبق برنامه سازمان لیگ، پرسپولیس یکشنبه آینده باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و شنبه بعد از آن مقابل ذوب آهن در تهران بازی خواهد کرد. بازی با ذوب آهن یک هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و این همان چیزی است که گل محمدی در نشست خبری اخیرش به آن اشاره کرده بود. به احتمال فراوان پرسپولیس 23 یا 24 آذر راهی دوحه خواهد شد تا برای دیدار 29 آذر در فینال آماده شود.

▪️با برنامه اعلام شده هم فاصله بازی ها مناسب است، هم تیم پرسپولیس یک هفته قبل از فینال آسیا آخرین بازی داخلی اش را انجام خواهد داد اما ترس اعضای تیم از سفر به قائمشهر، درگیر شدن با ویروس کرونا در این سفر و مسابقه است. گل محمدی در نشست خبری خود اعلام کرد آنها خواهان تعویق بازی هایشان نیستند اما قصد دارند پیشنهاد برگزاری بازی در تهران مقابل نساجی را بدهند.

▪️در واقع اگر شرایطی فراهم شود تا پرسپولیس قبل از فینال سفری نداشته باشد احتمال درگیری با کرونا هم کمتر خواهد شد. به احتمال زیاد مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیران باشگاه نساجی تماس خواهند گرفت تا محل بازی رفت و برگشت دو تیم تغییر کند و بازی برگشت در قائمشهر برگزار شود که باید دید این باشگاه شمالی و سازمان لیگ حاضر می شوند برای موفقیت نماینده ایران در فینال آسیا قدمی بردارند یا خیر.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید