کد خبر:9089
پ

پرسپولیس و فدراسیون خیلی شیک و قانونی، فیفا را دور زدند + سند

به نظر می رسد علی رغم جنجال تیم عربستانی مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد بازیکنان پرسپولیس، اما با نگاهی ساده به شواهدی که در دست هست نیز می توان فهمید پرسپولیس کار خلافی انجام نداده است.   پرسپولیس و فدراسیون خیلی شیک و قانونی، فیفا را دور زدند + سند با اعترافی که مهدی رسول […]

به نظر می رسد علی رغم جنجال تیم عربستانی مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد بازیکنان پرسپولیس، اما با نگاهی ساده به شواهدی که در دست هست نیز می توان فهمید پرسپولیس کار خلافی انجام نداده است.

 

پرسپولیس و فدراسیون خیلی شیک و قانونی، فیفا را دور زدند + سند

پرسپولیس و فدراسیون خیلی شیک و قانونی، فیفا را دور زدند + سند

با اعترافی که مهدی رسول پناه در رسانه ها داشت، باشگاه پرسپولیس از بین پرداخت طلب برانکو و تقویت تیم، یکی را انتخاب کرد که این موضوع با توجه به اینکه محرومیت نقل و انتقالاتی منعطف شده و بلافاصله بعد از پرداخت طلب طلبکاران، رفع می شود، از لحاظ قانونی هیچ مشکلی نداشته است اما شاید از لحاظ اخلاقی کمی مسئله دار بوده و شاید برانکو انتظار داشته تا به جای تقویت تیم، طلب او را که بیش از یک سال است منتظر دریافت آن به این در و آن در می زند را زودتر بپردازند.

 

در واقع خلا قانونی موجود در این زمینه به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیساین قدرت مانور را که البته قانونی نیز هست داد تا با علم به اینکه این تیم بدهکار است و از پنجره نقل و انتقالات محروم می شود، قبل از اعلام حکم، قرارداد بازیکنان جدید خود را به شکل کاملاً قانونی ثبت کنند.

 

این اتفاق شبیه به مثالی است که فردی به شخص دیگر بدهکار باشد و دادگاه به وی اعلام کند ظرف 30 روز فرصت دارد تا طلب طلبکار را بپردازد در غیر اینصورت، حکم اجرای توقیف اموال و حتی زندان برایش صادر می شود. در این مدت 30 روز فرد بدهکار با علم به اینکه 60 روز بعد قرار است پولی به دستش برسد و طلب طلبکار را بپردازد، ابتدا تمامی اموال منقول و غیرمنقول خود را به شکل قانونی به نام همسرش می کند و زندگی عادی خود را انجام می دهد و حتی در این مدت به جای پرداخت طلب طلبکار، یک ماشین نیز به نام همسر و فرزندش خریداری می کند و سپس در پایان 30 روز که قانون برای توقیف اموالش به سراغش می آید و متوجه می شود چیزی به نام او نیست به ناچار حکم زندان اجرایی می شود و بدهکار نیز می پذیرد چرا که می داند تا چند روز بعد، او قادر است با پرداخت طلب طلبکار از زندان خارج شود.

 

از این گونه موارد در زندگی روزمره بسیاری اتفاق می افتد به عنوان مثال می توان به پرداخت نکردن قبض تلفن یا برق و … اشاره کرد که ابتدا هشدار قطع برای فرد ارسال می شود و فرد بی توجه به پرداخت آن آنقدر غرق هزینه های ضروری دیگر می شود که به یکباره خطش یک طرفه می شود اما او با پذیرش تبعات آن، چند روز بعد با پرداخت بدهی، دوباره شرایط را به حالت عادی بر می گرداند.

 

در واقع داستان پرسپولیس و برانکو نیز همینگونه بوده است و پرسپولیس کار غیرقانونی انجام نداده و با توجه به خلا قانونی در این زمینه توانسته بهترین گزینه برای منافع خود را انتخاب کند که نتیجه آن فینالیست شدن لیگ قهرمانان آسیا و در جیب داشتن حداقل 2 میلیون دلار است که به سادگی قادر است نه تنها بدهی برانکو بلکه بسیاری از بدهی های داخلی و خارجی خود و همچنین طلب بازیکنان را با آن بپردازد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده خدا 8 اکتبر 2020 / 9:25 ب.ظ

    درود

  • ارجمند 8 اکتبر 2020 / 8:33 ب.ظ

    دوست من، حسین جان
    سعی کنیم در حرفها همیشه ادب و خصوصا احترام به یکدیگر را رعایت کنیم.
    ضمن آنکه ما پرسپولیسی هستیم و مکتب پرسپولیس، مکتب احترام و ادب و عشق است.
    ضمن آنکه هواداران واقعی استقلال هم انسانهای بسیار بزرگواری هستند و همشهری، هم محلی و خانواده ما هستند.

  • حسین 8 اکتبر 2020 / 8:06 ب.ظ

    تا کور شود هر انکه نتواند بیند کیسه کشای وطن فروش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید