کد خبر:24920
پ

پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود

در حالی که هواداران استقلال هنوز خبر خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال را باور ندارند اما این اتفاق رسماً  رخ داد و از این پس کمالوند را به عنوان سرمربی سایپا در لیگ برتر خواهیم دید.   پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود نکته ای که […]

در حالی که هواداران استقلال هنوز خبر خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال را باور ندارند اما این اتفاق رسماً  رخ داد و از این پس کمالوند را به عنوان سرمربی سایپا در لیگ برتر خواهیم دید.

 

پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود

نکته ای که در این بین وجود دارد مقایسه رفتار کمالوند با رفتار دستیار یحیی گل محمدی یعنی حمید مطهری است. حمید مطهری که ار مربیان با دانش و خوش فکر فوتبال ایران محسوب می شود در چند نوبت با پیشنهاد تیمهای لیگ برتری ا زجمله نساجی مواجه شد و رقم این پیشنهادات نیز به قدری چشمگیر بود که او قید حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی را بزند اما او معرفت به خرج داد و تیم پرسپولیس را در کوران مسابقات با چالش و بحران مواجه نکرد و جواب رد به پیشنهادات وسوسه انگیزش داد.

در طرف مقابل فراز کمالوندی را میبینیم که در کمتر از 6 ماه از استقلال به عنوان سکوی پرتابی برای بازگشت مجدد به لیگ برتر استفاده کرد و با اولین پیشنهاد لیگ برتری، قید حضور در استقلال به عنوان دستیار یا مدیر فنی را زد و به سایپا پیوست.

جدای از اینکه نقش فرهاد مجیدی در گروه آنالیز مجربش در نتایج اخیر استقلال پررنگ تر بوده، فراز کمالوند تنهابه لحاظ روحی روانی و ارتباط با بازیکنان و رسانه ها توانست به مجیدی کمک کند وگرنه از لحاظ فنی او چیزی برای ارائه به کادر فنی استقلال نداشت که اگر داشت، اکنون هواداران فوتبال آخرین تیمی که او در لیگ برتر مربیگری کرده بود را فراموش نکرده بودند.

 

هر چه که هست در شرایط بحرانی، افراد ارزش خود را نشان می دهند و حمید مطهری نشان داد چه در گران بهایی است و باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم می بایست قدر او را بیشتر بدانند چرا که نقش موثری در ایده های فنی یحیی در پرسپولیس ایفا می کند.

اولین واکنش فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال

پی نوشت: وقتی کمالوند به آن ترتیب از تیم بوشهری جدا شد، می شد حدس زد که او کار با استقلال را نیز به همان سبک نیمه کاره رها کند و به دنبال استفاده از فرصت های بهتر برود. شاید کمالوند اکنون در خلوت خود به صحبتهای حماسی خود مبنی بر اینکه آمده تا به برادرش فرهاد مجیدی تا انتها کمک کند، فکر کند؛ خودش نیز از این حجم از ظاهرسای خنده ش بگیرد. در هر صورت استقلال و پرسپولیس جای افراد فرصت طلب نبوده و نیست و همان بهتر که چنین افرادی در بدنه این دو باشگاه حضور نداشته باشند. اکنون نیز باشگاه سایپا می بایست به این نکته توجه داشته باشد که در قراردادش با کمالوند به جزئیات جدایی او به صورت دقیق دقت شود چرا که او نشان داده در صورت دریافت پیشنهاد از تیم ملی، شاید سایپا را هم در میانه راه رها کند و به فرصت های جدیدش فکر کند.

دیدگاه کاربران 13 دیدگاه
  • سید طالب 2 مه 2021 / 7:03 ب.ظ

    کیسه باید شکر کنه، آرمان را هدیه دادیم بهشون، شاکر باشن
    کیسه همیشه جای یاغی ها بوده
    هاشمی نسب، نادری ، آرمان، حالا هم فراز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید