کد خبر:13832
پ

پرسپولیس – شهر خودرو | چرا همه نگاه ها به فرشاد فرجی است؟

دیدار امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی وسیدمهدی رحمتی چهره ویژه‌ای دارد که او کسی نیست جز فرشاد فرجی که در 2 بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شده است.   پرسپولیس – شهر خودرو | چرا همه نگاه ها به فرشاد فرجی است؟ فرجی در بازی رفت 2 تیم در حالی در ثانیه‌های پایانی […]

دیدار امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی وسیدمهدی رحمتی چهره ویژه‌ای دارد که او کسی نیست جز فرشاد فرجی که در 2 بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شده است.

 

پرسپولیس – شهر خودرو | چرا همه نگاه ها به فرشاد فرجی است؟

پرسپولیس - شهر خودرو | چرا همه نگاه ها به فرشاد فرجی است؟

فرجی در بازی رفت 2 تیم در حالی در ثانیه‌های پایانی موفق به گلزنی شد که پرسپولیسی‌ها بر این باور بودند او به خاطر خطای سختی که در اواسط بازی انجام داد، مستحق اخراج از زمین بود اما داور از این اخراج چشم‌پوشی کرد تا بدین ترتیب او در ثانیه‌های پایانی بازی برای تیمش به عنوان ستاره معرفی شود.

در بازی برگشت هم با وجود شکست 3 بر یک شهرخودرو برابر پرسپولیس، فرجی باز هم راه دروازه سرخ‌ها را پیدا کرد و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر  برساند.

گفتنی است فرجی یکی از مهره‌های موردنظر یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس بود اما در نهایت مخالفت مدیران شهرخودرو و سیدمهدی رحمتی مانع از این شد که او قرمزپوش شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید