کد خبر:23902
پ

پرسپولیس شانس آورد VAR نبود | پیروزی ارزشمند یحیی در اولین بازی

اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا لحظاتی پیش با پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل الوحده به پایان رسید و پرسپولیس موقتاً به صدر جدول گروه صعود کرد.   جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2021   پرسپولیس شانس آورد VAR نبود | پیروزی ارزشمند یحیی در اولین بازی این پیروزی میلیمتری در حالی […]

اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا لحظاتی پیش با پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل الوحده به پایان رسید و پرسپولیس موقتاً به صدر جدول گروه صعود کرد.

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2021

 

پرسپولیس شانس آورد VAR نبود | پیروزی ارزشمند یحیی در اولین بازی

پرسپولیس شانس آورد VAR نبود | پیروزی میلیمتری یحیی در اولین بازی

این پیروزی میلیمتری در حالی به دست آمد که سرخ پوشان مثل بازیهای لیگ برتر، موقعیت های متعددی روی دروازه حریف که از دفاع متزلزلی برخوردار بود ایجاد کردند اما با بی دقتی و البته بدشانسی این موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا سید جلال حسینی 40 ساله، ناجی تیم گل محمدی در این بازی عجیب شود.

پرسپولیس از لحاظ فنی حاکم مطلق بازی بود و البته الوحده نیز در حد و اندازه های حضور در لیگ قهرمانان آسیا نبود اما این تیم در تک حملات خود هم زهردار نشان داد و چند بازیکن معروف این تیم چندین بار دفاع پرسپولیس را باز کردند اما ضربات آنها نیز به گل تبدیل نشد.

یحیی گل محمدی که به خوبی شرایط سخت و رطوبت بالای گوا را درک کرده بود در نیمه دوم سعی در کنترل بازی و حفظ قوای تیمش کرد و با تعویض هایی که انجام داد نشان داد به فکر بازی بعدی تیمش است اما این ریسک بزرگ و ساده انگاری الوجده نزدیک بود کار دست پرسپولیس دهد چرا که داور بازی در صحنه ای که در محوطه جریمه الوحده اتفاق افتاده، خطای بازیکن پرسپولیس روی عمر خربین را پنالتی تشخیص نداد. این در حالی بود که در تصاویر آهسته مشخص بود وحید امیری به جای توپ، پای عمر خربین را هدف قرار داده و پرسپولیسی ها باید از AFC بابت حذف VAR از این بازیها تشکر کنند چرا که مشابه همین صحنه در فینال دور قبل رخ داد و داور بازی با بازبینی صحنه در VAR خطای نوراللهی رو بازیکن اولسان را پنالتی تشخیص داد. البته در دقیقه 80 نیز داور یک پنالتی به پرسپولیس بدهکار شد چرا که خطا روی مهدی ترابی قطعا پنالتی بود که داور از اعلام آن صرف نظر کرد.

 

نکته مثبت این دیدار خلق موقعیت گل بیش از انگشتان دو دست برای پرسپولیس بود اما نکته منفی ان مثل چند بازی اخیر این تیم در لیگ برتر، ناکامی مهاجمین این تیم در گلزنی است. اگر گل دروازه خالی عیسی آل کثیر مقابل نساجی را کنار بگذاریم، مدتهاست مهاجمین پرسپولیس پایشان به گلزنی باز نشده و این ششمین بازی پیاپی شهریار مغانلو بود که نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند و شاید این روند منفی او منجر به نیمکت نشینی او در بازی بعدی مقابل الریان شود.

هر چه که هست 3 امتیاز این بازی به حساب پرسپولیس ریخته شد اما با توجه به صعود یک تیم از هر گروه به همراه بهترین تیمهای دوم پرسپولیس می بایست برای صعود مستقیم به فکر بردهای پرگل مقابل رقبا باشد چرا که حریف مستقیم آنها برای سرگروهی الریان است و الوحده و گوا نمی توانند مشکلی برای آنها ایجاد کنند و عملکرد پرسپولیس و الریان مقابل الوحده و گوا، تعیین کننده تیم اول گروه خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • حمید 15 آوریل 2021 / 2:53 ق.ظ

    وقتی یک نفر با کینه و سوزش از برد پرسپولیس این گزارش را می نویسید نباید بیش از این انتظار داشت بخصوص جایی که نوشته موقتاً صدر جدول شد خجالت بکشید پرسپولیس افتخار ملی است.

  • حامد 14 آوریل 2021 / 11:57 ب.ظ

    چرا گوه زيادي ميخورين بابا اب وبريزيد همونجا كه ميسوزه راجع به پنالتي كه برا پرسپوليس نگرفت چرا چيزي نميگي جون به جونتون كنن آل سعوديد ديگه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید