کد خبر:30067
پ

پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم شد | دسته گل 500 هزار دلاری ح.ق و انصاری فرد

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رأی نهایی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی و خواکین آلبرتو دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.   پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم شد | دسته گل 500 هزار دلاری ح.ق و انصاری فرد […]

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رأی نهایی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی و خواکین آلبرتو دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.

 

پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم شد | دسته گل 500 هزار دلاری ح.ق و انصاری فرد

در این حکم آمده است: «به پرسپولیس دستور داده می‌شود مبلغ حقوق 329 هزار و 500 دلار، به علاوه سود سالیانه به‌عنوان حقوق و مبلغ 250 هزار دلار، به علاوه سود سالیانه به‌عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به کالدرون پرداخت کند. همچنین باشگاه پرسپولیس باید سه هزار و 500 فرانک سوئیس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و پنج هزار فرانک سوئیس به‌عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 25 هزار فرانک سوئیس به‌عنوان جریمه بپردازد».

فیفا در رأی خود، از روز ابلاغ (امروز – 9 آگوست) 18 مرداد به پرسپولیس 30 روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این 30 روز مبالغ یادشده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل‌وانتقالات تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

همچنین فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رأی دیگر خود به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید 55 هزار و 381 دلار به‌عنوان حقوق، به علاوه سود سالیانه و همچنین 40 هزار دلار همراه با سود سالیانه به‌عنوان مبلغ غرامت، بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ سه هزار 500 فرانک سوئیس به این مربی و دو هزار فرانک سوئیس به فیفا بابت هزینه دادرسی و 10 هزار فرانک سوئیس به‌عنوان جریمه است».

این جریمه که حدود 500 هزار دلار براورد می شود، دسته گل دوران مدیریت مبهم انصاری فرد در پرسپولیس است که تحت مشاوره های غلط معاون خود(ح.ق) پرسپولیس را در مخمصه 15 میلیارد تومانی جدیدی انداخته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید