کد خبر:23223
پ

پرسپولیس درگیر بهانه های خودساخته | بازی با نساجی را لغو کنیم یا خیر؟

پس از عزیمت تیم نساجی مازندران به استان خوزستان برای براگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان،  تا لحظه درج این تست کرونای 7 عضو این تیم شامل 3 بازیکن مثبت اعلام شده و در صورتی که تست کرونای 7 عضو دیگر این تیم نیز مثبت اعلام شود، احتمالاً طبق قوانین، مسابه بعدی نساجی که مقابل […]

پس از عزیمت تیم نساجی مازندران به استان خوزستان برای براگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان،  تا لحظه درج این تست کرونای 7 عضو این تیم شامل 3 بازیکن مثبت اعلام شده و در صورتی که تست کرونای 7 عضو دیگر این تیم نیز مثبت اعلام شود، احتمالاً طبق قوانین، مسابه بعدی نساجی که مقابل پرسپولیس است، لغو خواهد شد.

 

پرسپولیس درگیر بهانه های خودساخته | بازی با نساجی را لغو کنیم یا خیر؟

پرسپولیس درگیر بهانه های خودساخته | بازی با نساجی را لغو کنیم یا خیر؟

البته با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهر تهران احتمال اینکه این بازی به درخواست پرسپولیس پیش از اعزام به بازیهای لیگ قهرمانان آسیا لغو شود بسیار زیاد است چرا که ابتلای هر بازیکن به کرونا به معنای اخراجش از بازیهاست و هیچ یک از تیم های ایرانی دوست ندارد به واسطه کرونا، بازیکنی را از دست بدهد.

همانطور که پرسپولیسی ها قبل از اعزام به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه مقررات شدید کشور قطر خواستار لغو بازی با نساجی شدند (مازندران در آن مقطع در وضعیت نارنجی قرار داشت) به نظر می رسد در شرایط بار دیگر این دو تیم به هم رسیده اند و نکته جالب اینکه در آن مقطع نیز تست کرونای چند بازیکن ذوب آهن نیز مثبت اعلام شده بود و بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن نیز قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد.

 

اکنون پرسپولیس در دو راهی بزرگی بین درخواست برایلغو بازی با نساجی و یا خریدن ریسک ابتلای بازیکنانش به کرونا گیر افتاده است چرا که آنها پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دور ماندن از شرایط مسابقه را به دلیل لغو بازیهایشان علت شکست مقابل اولسان اعلام کردند و اگر بخواهند از آن اتفاق درس بگیرند،، علی القاعده می بایست در بازی مقابل تیم نص و نیمه نساجی حاضر شوند اما این خطر را نیز به جان بخرند که احتمال ابتلای بازیکنانشان به کرونا و از دست دادن بازیهای لیگ قهرمانان آسیا وجود خواهد داشت.

 

هر چه که هست پرسپولیس که تا همین چند روز پیش به لغو بازی استقلال و صنعت نفت به واسطه سفر این تیم به خوزستان اعتراض داشت، امروز در شرایطی گیر کرده که نمی داند از بین برگزاریبازی با نساجی یا درخواست لغو آن کدام را انتخاب کند چرا که در هر صورت آنها در بهانه هایی که پیشتر در این خصوص می گرفتند، گیر کرده اند.

اگر درخواست لغو بدهند، دیگر بهانه فاصله افتادن بین بازیها و از فرم خارج شدن تیم از روی میز برداشته می شود چرا که خودشان درخواست لغو داده اند.

اگر درخواست برگزاری بازی را بدهند، در آن صورت خودشان مسئول ابتلای بازیکنانشان به کرونا و اخراج احتمالی بازیکن یا بازیکنان فوق از بازیهایلیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و تقصیری متوجه سازمان لیگ نخواهد بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ابن فوتبال 5 آوریل 2021 / 7:04 ب.ظ

    واقعا که این نوشته عین حقیقته . الان اگه لغو کنن بازی رو لنگیا میگن ما رو عمداً از شرایط مسابقه دور کردن اگه لغو نکنن میگن ببین بین ما و استقلال ابعیض قائل شدن چرا بازی استقلال و صنعت نفت رو لغو کردن . یه جوری گوز پیچ شدن خود لنگیا که خودشونم نمیدونن الان چه موضعی بگیرن که درخواست لغو بدن یا برگزاری

    • ابی 5 آوریل 2021 / 7:06 ب.ظ

      دقیقا ابن فوتبال حرف حق رو زدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید