کد خبر:24594
پ

پرسپولیس خودش حریفش در یک هشتم نهایی را انتخاب می کند

با شکست پرسپولیس در مقابل الوحده، صعود تیم دوم از گروه E به دور بعد قطعی شد و با توجه به نتایجی که در بازیهای روز گذشته به دست آمد، به نظر می رسد دو تیم برتر دوم دیگر از گروه های C و D و یا C و A انتخاب خواهند شد که در […]

با شکست پرسپولیس در مقابل الوحده، صعود تیم دوم از گروه E به دور بعد قطعی شد و با توجه به نتایجی که در بازیهای روز گذشته به دست آمد، به نظر می رسد دو تیم برتر دوم دیگر از گروه های C و D و یا C و A انتخاب خواهند شد که در هر حالت پرسپولیس می بایست با یکی از تیمهای گروه C بازی کند.

 

پرسپولیس خودش حریفش در یک هشتم نهایی را انتخاب می کند

پرسپولیس خودش حریفش در یک هشتم نهایی را انتخاب می کند

طبق جدول اگر سه تیم برتر دوم از گروه های C و D و E به دور بعد صعود کنند، آنگاه پرسپولیس می بایست با تیم دوم گروه C بازی کند.
اگر سه تیم برتر صعود کننده از گروه های A و C و E به دور بعد صعود کنند آنگاه پرسپولیس می بایست با تیم اول گروه C بازی کند.

 

امشب تکلیف تیم اول و دوم گروه C تا حد زیادی مشخص خواهد شد و از بین سه تیم الدحیل، الاهلی و استقلال یکی از این تیمها حریف بعدی پرسپولیس خواهد بود. با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد الدحیل به عنوان تیم اول و استقلال به عنوان تیم دوم از این گروه به دور بعد صعود خواهند کرد و پرسپولیس با توجه به این شرایط می تواند از بین الدحیل و استقلال انتخاب کند که در تیمش اول شود یا دوم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید