کد خبر:23512
پ

پرسپولیس جرات عدم حضور در دربی را ندارد

مسئولین باشگاه پرسپولیس بار دیگر نسبت به برگزاری دربی 95 اعلام موضع کرد و مدعی شد اگر تعداد بازی های استقلال و پرسپولیس برابر نباشد، سازمان لیگ می بایست حضور این تیم در دربی را فراموش کند.   پرسپولیس جرات عدم حضور در دربی را ندارد نکته جالب اینکه پیشتر باشگاه سپاهان و حتی استقلال […]

مسئولین باشگاه پرسپولیس بار دیگر نسبت به برگزاری دربی 95 اعلام موضع کرد و مدعی شد اگر تعداد بازی های استقلال و پرسپولیس برابر نباشد، سازمان لیگ می بایست حضور این تیم در دربی را فراموش کند.

 

پرسپولیس جرات عدم حضور در دربی را ندارد

پرسپولیس جرات عدم حضور در دربی را ندارد

نکته جالب اینکه پیشتر باشگاه سپاهان و حتی استقلال چنین موضعی در خصوص عدم حضور در میدان مقابل پرسپولیس اتخاذ کرده بودند اما سازمان لیگ بدون توجه به ادعای این تیمها نسبت به عدم حضور در میدان، نتیجه را 3 بر 0 به سود حریف پرسپولیس اعلام کرد و اکنون نیز به نظر می رسد شرایط طوری پیش می رود که تهدید پرسپولیس مبنی بر عدم حضور در میدان چندان جدی به نظر نمی رسد چرا که با توجه به اعلام موضع صریح سهیل مهدی مبنی بر اینکه زمان برگزای بازیها را تیمها انتخاب نمی کنند، موضوع برابری تعداد بازیها با استقلال منتفی است چرا که در فاصله محدود بین بازگشت تیمهای استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و 22 ادیبهشت، عملاً فرصتی برای برگزاری بازی اضافه تر برای استقلال نیست.

 

شاید دوستان در باشگاه پرسپولیس فراموش کرده اند که سازمان لیگ دو بازی عقب افتاده این تیم در نیم فصل اول را بدون اینکه این بازیها را در خلال بازیهای دیگر بگنجاند، در انتهای نیم فصل برگزار کرد و اگر بنا به شرایط مساوی در نیم فصل اول باشد، در نیم فصل اول نیز پرسپولیس با دو بازی کمتر نسبت به استقلال پای به دربی گذاشت و تنها بازی سپاهان قبل از دبی برگزار شد وگرنه از لحاظ تعداد بازی این تیم با دو بازی کمتر پای به دربی گذاشت و مشخص نیست مسئولین این تیم که ادعای تعداد بازی برابر مثل نیم فصل اول را مطرح می کنند، منظورشان کدام نیم فصل است چرا که در نیم فصل اول لیگ بیستم، آنها با دو بازی کمتر وارد دربی 94 شدند.

 

هر چه که هست، به نظر نمی رسد باشگاه پرسپولیس جراب عدم حضور در دربی 95 را داشته باشد چرا که پای 3 امتیاز حساس در کوس قهرمانی مقابل رقیب دیرینه وسط است و آنها به خوبی می دانند در صورت عدم حضور، به سادگی 3 امتیاز به استقلال تقدیم خواهد شد درست به همان سادگی که 3 امتیاز بازی مقابل سپاهان در فصل قبل به پرسپولیس تقدیم شد.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • میلاد 10 آوریل 2021 / 12:06 ب.ظ

    جدیدا 8=10

  • امید 10 آوریل 2021 / 11:19 ق.ظ

    بابا خود نیکبخت تو مصاحبه ای گفت موقعی که توی دربی پیروزی دو تا از بازیکناش اخراج شدن و تیم 9 نفره شد و نیمه اول به سود استقلال بازی تمام شد چند نفر اومدن توی رختکن و با تهدیدگفتند بازی حتما باید مساوی بشه وگرنه به احتمال زیاد بهتون محرومیت میخوره و… حالا طرفدارای لنگ چی شده زبون باز کردن احتمالا از تخم کفتر زیاد استفاده می کنند….

  • شاهین 10 آوریل 2021 / 10:01 ق.ظ

    استقلالی مدعی بودند اول پرسپولیس بازی های که قبل از دربی بوده را انجام دهند و بعد بازی می کنیم و سازمان لیگ هم قبول کرد و حالا قضیه برعکس شده پرسپولیس هم حق داره که اول باید که قبل دربی هستش را انجام بدهند و بعد دربی برگزار بشه

    • امین 10 آوریل 2021 / 10:07 ق.ظ

      استاد یادت هست که پرسپولیس با دو بازی کمتر با استقلال با پر رویی اومد توی دربی ؟ بعدشم با وقاحت تمام گفت بازیای عقب افتاده مون و انجام نمیدیم مگر اخر لیگ که برنامه مون فشرده نشه . مگه نیم فصل اول به حرف استقلال رفتن که الان به حرف پرسپولیس برن؟ استقلال با 10 بازی و پرسپولیس با 8 بازی به دربی رسیدن . کجاش تعداد بازی برابر بود ؟

  • Majid 10 آوریل 2021 / 9:56 ق.ظ

    حاشیه سازی نکنید ، ما نه نفره هم به استقلال باج ندادیم ، شاید هوادار یادش رفته ولی شما که نویسنده ای که یادت هست، به هر حال قانون دست تیمی نیست و اگر کسی حاضر به بازی نشه 3-0 نتیجه .

    • امین 10 آوریل 2021 / 10:08 ق.ظ

      حاشیه چیه؟ یه سایت پیدا شده حرف حق میزنه بر خلاف منافع تیم حکومتی اسمش میشه حاشیه سازی؟ استاد یادت هست که پرسپولیس با دو بازی کمتر با استقلال با پر رویی اومد توی دربی ؟ بعدشم با وقاحت تمام گفت بازیای عقب افتاده مون و انجام نمیدیم مگر اخر لیگ که برنامه مون فشرده نشه . مگه نیم فصل اول به حرف استقلال رفتن که الان به حرف پرسپولیس برن؟ استقلال با ۱۰ بازی و پرسپولیس با ۸ بازی به دربی رسیدن . کجاش تعداد بازی برابر بود ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید