کد خبر:19007
پ

پرسپولیس به چاه نفت رسید | بررسی پرهزینه ترین فصل تاریخ سرخ ها

به نظر می رسد حضور سید مجید صدری در بدنه هیئت مدیره پرسپولیس به موقع رخ داد و او در بدو ورودش در این باشگاه توانست مبلغ 30 میلیارد تومان برای رفع و رجوع مشکلات فورس ماژور پرسپولیس از مخابرات تهیه کند تا کادر فنی و هواداران پرسپولیس دغدغه ای از بابت محرومیت نقل و […]

به نظر می رسد حضور سید مجید صدری در بدنه هیئت مدیره پرسپولیس به موقع رخ داد و او در بدو ورودش در این باشگاه توانست مبلغ 30 میلیارد تومان برای رفع و رجوع مشکلات فورس ماژور پرسپولیس از مخابرات تهیه کند تا کادر فنی و هواداران پرسپولیس دغدغه ای از بابت محرومیت نقل و انتقالاتی و فعالیت در نقل و انتقالات پیش رو نداشته باشند.

 

پرسپولیس به چاه نفت رسید | بررسی پرهزینه ترین فصل تاریخ سرخ ها

پرسپولیس به چاه نفت رسید | بررسی پرهزینه ترین فصل تاریخ سرخ ها

پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خورد شده است

با توجه به اعترافات رضا یلوه، معاون اقتصادی پیشین پرسپولیس، بخش زیادی از پاداش آسیایی پرسپولیس حتی در فصل جاری که این تیم به فینال راه یافت خرج شده است به طوری که مدیران وقت پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو مجبور شدند به صورت قرض از نهادهای مختلف، منابع ارزی تهیه کنند تا پس از وصول پاداش قهرمانی پرسپولیس، آن مبلغ را به نهاد مذکور بازگردانند.

 

بیشتر بخوانید | رضا یلوه: پاداش آسیایی پیش خورد شد

 

مجموع پرداختی پرسپولیس و برانکو، بودیمیر، کالدرون و …

با توجه به اعداد و ارقام درشتی که در 6 ماه اخیر در بعد بین الملل پرسپولیس هزینه شده،، به نظر می رسد بودجه فصل جاری پرسپولیس، سنگین ترین بودجه تاریخ این باشگاه بوده باشد چرا که ابتدا آنها یک میلیون دویست هزار دلار به برانکو پرداخت کردند، سپس 600 هزار دلار کالدرون پرداخت شد و پس از آن نیز 500 هزار دلار بودیمیر تامین شد که مجموع همین ارقام پرداختی با دلار 24000 تومانی رقمی معادل 55 میلیارد تومان شده است. به این عدد می بایست پرداختی به بازیکنان و کادر فنی را نیز اضافه کنیم که اگر به ازای هر نفر به طور متوسط 3 میلیارد تومان در نظر بگیریم، رقمی نزدیک به 60 میلیارد تومان نیز بابت پرداختی به بازیکنان و کادر فنی در فصل جاری می بایست هزینه شود. از طرف دیگر پرسپولیس بابت جذب مهدی ترابی می بایست مبلغی در حدود 300 هزار دلار به باشگاه الدحیل بپردازد که جمع این عدد + سایر هزینه های جاری باشگاه، بودجه فصل جاری پرسپولیس را به حدود 140 میلیارد تومان می رساند.

 

آیا سرمربی پرسپولیس همچنان فرافکنی می کند؟

نکته جالب اینکه سرمربی پرسپولیس به حضور افراد متمول در هیئت مدیره تیم استقلال اعتراض داشت غافل از اینکه در سطح وزرا از تیم پرسپولیس حمایت مالی می شود که این تیم در پرداخت هایش دچار مشکل نشود. رئیس مجمع پرسپولیس که وزیر ورزش محسوب می شود، در خصوص هزینه کرد خارج از مصوبه صورتهای مالی ابتدای فصل این تیم فعلاً سکوت اختیار کرده است و این در حالی است که در سمت مقابل، آندرا استراماچونی به خاطر 130 هزار دلار از این تیم رفت و هرویه میلیچ به خاطر عدم دریافت 120 هزار دلار این تیم را ترک کرد! اما رقم های درشتی در تیم پرسپولیس در چنین بزنگاه هایی رد و بدل می شود که قابل مقایسه با آنچه در اردوگاه رقیب سنتی پرداخت می شود، نیست. حال باید منتظر ماند و دید آیا موضع سرمربی پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر همچنان همان است که بود یا با توجه به تزریق این پول، موضعش عوض شده است چرا که سابقه نشان داده اگر استقلالی ها به شخصیت های حقیقی پولدار وصل هستند، باشگاه پرسپولیس به شخصیت های حقوقی وزرای پولدار وصل است و مشکلاتشان خیلی زودتر از آن که تصورش را بکنند حل می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید