کد خبر:39244
پ

پرسپولیس با 2 شکست دیگر از کورس قهرمانی کنار می رود

تیم سوپرکهکشانی پرسپولیس که به تعبیر علیرضا بیرانوند برای قهرمانی در آسیا بسته شده، در هفته دوم لیگ برتر باز هم به تساوی بدون گل رسید تا مشخص شود، مشکل اصلی پرسپولیس خط حمله این تیم است. جدیدترین اخبار پرسپولیس   پرسپولیس با 2 شکست دیگر از کورس قهرمانی کنار می رود دومین تساوی پرسپولیس […]

تیم سوپرکهکشانی پرسپولیس که به تعبیر علیرضا بیرانوند برای قهرمانی در آسیا بسته شده، در هفته دوم لیگ برتر باز هم به تساوی بدون گل رسید تا مشخص شود، مشکل اصلی پرسپولیس خط حمله این تیم است.

جدیدترین اخبار پرسپولیس

 

پرسپولیس با 2 شکست دیگر از کورس قهرمانی کنار می رود

پرسپولیس با 2 شکست دیگر از کورس قهرمانی کنار می رود

دومین تساوی پرسپولیس در حالی به دست آمد که دو مدعی قهرمانی دیگر یعنی استقلال و سپاهان، بازیهای خارج از خانه این هفته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و پرسپولیس در بازی خانگی خود متوقف شد.

این تساوی از آن جهت برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد که اولاً فشار روانی زیادی به بازیکنان و کادر فنی این تیم تحمیل خواهد شد در ثانی با توجه به اختلاف 4 امتیازی فعلی این تیم با صدر جدول، اگر سرخ ها در دو بازی حساس مقابل استقلال و سپاهان در نیم فصل اول بازنده باشند، آنگاه می توان گفت تا حد زیادی از رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کنار خواهند رفت چرا که استقلال بازی خود مقابل سپاهان را برگزار کرده و پرسپولیس می بایست در هفته هشتم مقابل سپاهان قدرتمند با مورایس به میدان برود.

گفتنیست بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک خواهد بود که در چند سال اخیر به گربه سیاه پرسپولیس تبدیل شده است و اگر در این بازی هم پرسپولیس امتیاز از دست بدهد، رسماً به بحران سلام کرده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه بی آبرو 20 آگوست 2022 / 1:38 ب.ظ

    سوپر کهکشانی پرسپولیس هست یا کیسه حکومتی واعجبا از حسام ملکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید