کد خبر:13258
پ

پرسپولیس با حضور در جام باشگاه های جهان چقدر پاداش می گیرد؟

با قطعی شدن برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ به میزبانی قطر از یکم تا یازدهم فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۲۳ بهمن) پاداش تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز مشخص شد. به این ترتیب، نماینده آسیا که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، این شانس را دارد علاوه بر چهار میلیون دلار پاداش قهرمانی در این […]

با قطعی شدن برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ به میزبانی قطر از یکم تا یازدهم فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۲۳ بهمن) پاداش تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز مشخص شد. به این ترتیب، نماینده آسیا که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، این شانس را دارد علاوه بر چهار میلیون دلار پاداش قهرمانی در این رقابت‌ها، حداقل یک میلیون دلار پاداش دیگر از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها دریافت کند.

به این ترتیب، در صورتی که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، ۱۹ نوامبر (۲۹ آذر) بتواند بر فینالیست شرق قاره غلبه کند، علاوه بر دریافت جایزه ۴ میلیون دلاری از AFC حداقل یک میلیون دلار جایزه هم از فیفا پس از حضور جام جهانی دریافت خواهد کرد. به این دلیل که قهرمان آسیا در بدترین شرایط با انجام دو بازی، به مقام ششمی جام جهانی باشگاه‌ها می‌رسد که جایزه‌اش یک میلیون دلار است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید