کد خبر:10569
پ

پرسپولیس با این تیم ناقص در سوپرجام 6 تایی می شد

شاید یحیی گل محمدی خوشحال ترین فرد از تعویق بازی سوپرجام باشد چرا که با توجه به شرایط نامشخص بسیاری از بازیکنان کلیدی این تیم و همچنین عدم حضور ستاره هایی همچون بشار رسن و شجاع خلیل زاده در تمرینات تیم، بدون شک او کار سختی در بازی سوپرجام مقابل تیم علیرضا منصوریان داشت.   […]

شاید یحیی گل محمدی خوشحال ترین فرد از تعویق بازی سوپرجام باشد چرا که با توجه به شرایط نامشخص بسیاری از بازیکنان کلیدی این تیم و همچنین عدم حضور ستاره هایی همچون بشار رسن و شجاع خلیل زاده در تمرینات تیم، بدون شک او کار سختی در بازی سوپرجام مقابل تیم علیرضا منصوریان داشت.

 

پرسپولیس با این تیم ناقص در سوپرجام 6 تایی می شد

پرسپولیس با این تیم ناقص در سوپرجام 6 تایی می شد

عصر امروز تیم پرسپولیس در حالی سه گل از مس رفسنجان دریافت کرد که شجاع خلیل زاده و بشار رسن و محمد نادری به دلیل عدم توافق با باشگاه در تمرینات حاضر نشده بودند و سیامک نعمتی و کنعانی زادکان نیز از امروز در تمرینات حاضر شدند و وحید امیری و نوراللهی نیز از روز گذشته در تمرین پرسپولیس آفتابی شده بودند و عیسی آل کثیر نیز به دلیل مصدومیت و محرومیت فعلاً در دسترس کادر فنی پرسپولیس نیست.

 

بر طبق برنامه قرار بود 5 آبان، بازی سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور برگزار شود اما به دلیل درخواست باشگاه پرسپولیس با تعویق این بازی، دیدار سوپرجام به تعویق افتاد و اکنون مشخص شد که چرا یحیی گل محمدی درخواست به تعویق افتادن این بازی و حتی تعویق یک هفته ای بازی های لیگ برتر را داشته است چرا که او بهتر از هر فرد دیگری می داند بازی کردن بدون ستاره ها یا حتی ستاره های ناآماده در این دیدارهای حساس و بازی های ابتدایی فصل چقدر دشوار است.

 

کلیدواژه : پرسپولیسسوپرجام

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • بنده 23 اکتبر 2020 / 2:28 ب.ظ

    تشکر از جواب دادن. تیم اروگوئه هم قهرمان جام جهانی شده ولی کی کجا چگونه. نمونه اش تیم ناتینگهام فارست یکی از بهترین های زمان خودش بود ولی حالا نیست . البته هیچ کس نمی تواند جام های گذشته را منکر شود چون در تاریخ ثبت است منتها از نگاه هواداران تیم استقلال دو جام قبلی آنان همه چیز است. در ضمن اینکه می گویند آسمان آبی است فقط یک جمله است چرا که آب دریا را نگاه کنید آبی رنگ است وقتی توی کف دستت می گیرد هیچ رنگی ندارد ولی خون قرمز است تحت هر شرایطی. اینکه ی تیم از کی شروع کرده چیز مهمی نیست ادامه دادن مهمتر است. بهمن کرج پاس تهران گسترش تهران برق تهران ولی آخر

  • تاج 23 اکتبر 2020 / 12:06 ب.ظ

    بنده جون! محبوب شاه فرهاده که دوسال محبوب ترین بازیکن جهان شد! محبوب تاج بزرگه البته اگر ایرانی راستین باشی! محبوب حجازی و پورحیدذی هاست. محبوب تیمسارخسروانی است که من و تو و همه ایران که عاشق فوتبال هستیم مدیون ایشانیم تاابد چون اگر ناج را تاسیس نمیکرد اونم پیش از تاسیس فدراسیون فوتبال الان فوتبال ما از افغانستان در آسیا گمنام تر بود محبوب دوتا ستاره آسیایی و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی و در مجموع 7حضور در نیمه نهاییه که باعث شناساندن فوتبال ایران به آسیا شد! محبوب رنگ بالا سرته!!!!! از جام هم نگم بهتره که صفحه جا نمیسه! نه جام ولایت داریم نه جام اسنپی نه جام اهدایی وزارت و …..! با احترام به عشق و سلیقه شما باید عرض کنم سال57 تیم قرمزی شروع به جمع کردن هوادار در سراسر ایران کرد و از راه فوتبال هم برای طرفداران سیاسی ضد محمدرضاشاه اقدام کرد!!!! نمونه اش علی پروین که بازی مخفیانه با حوزه علمیه برگزار کرد و پسر خمینی هم دفاع تیم حوزه بود اینجوری راه خودشو از ایران جدا کرد! اول حکومت جمهوری اسلامی خیلیا خواستن تاج را تنها بدلیل نامش منحل کنند و این خیلیا و ادامه دهندگان راهشان هنوووووووز در حسرتن! قطعا به گور خواهند برد زیرا همون محبوبیت و عشق مردم ایران سپر بلای تاج خواهد ماند به کوری چشم دشمنان چشم تنگ. گرچه قرمزها هم برای اهل فوتبال قابل احترامند اگر در قالب رقیب جوانمرد باشند منتها هستند که نمیگذارند!!! ثروت اندوزی و سواستفاده از احساس هوادار قرمز و بدنبال منافع شخصی و مخصوصا سیاسیشان حرمت ورزش و فوتبال را شکستند! پیشترها زمانی هرنیمی از ایران با دگر کشورها بازی داشت دیگر رنگ.معنا نداشت همه ایران آن باشگاه را تیم ملی میدانستند متاسفانه سیاستهای کثیف وزیر مفسد باعث این جو و دشمنی های غیر معمول شد.

  • بنده 23 اکتبر 2020 / 11:23 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. جنابعالی اصلا متوجه متن نشدید. منظور از پنالتی در طول ۹۰ دقیقه نبود پایان ۱۲۰ دقیقه است . از کی پنالتی پایان ۱۲۰دقیقه جزء گلهای یک بازیکن حساب می شود. اتفاقا کاملا معلوم است که چه کسی از فوتبال سردرمی آورد . از نگاه هواداران هم جام مهم است هم محبوبیت. حالا بعضی از هواداران محبوبیت را بیشتر دوست دارند بعضی ها هم جام را که خدا را شکر هر دو تا را داریم. تیم شما که بجای بازی به سمت ترکیه فرار می کند چگونه باهاش بازی کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید