کد خبر:32655
پ

پرسپولیسی ها طعم تلخ تبعیض را امروز چشیدند | عادت بد به بابا مسعود!

در چند سال گذشته واژه بابا مسعود به طور کنایی برای حمایت های مادی و معنوی مسعود سلطانی فر از تیم پرسپولیس در فضای مجازی مطرح می شد و سایر تیم ها به این حمایت های همه جانبه اعتراض داشتند و به نوعی قهرمانی های پرسپولیس در 5 سال اخیر را در سایه این حمایت […]

در چند سال گذشته واژه بابا مسعود به طور کنایی برای حمایت های مادی و معنوی مسعود سلطانی فر از تیم پرسپولیس در فضای مجازی مطرح می شد و سایر تیم ها به این حمایت های همه جانبه اعتراض داشتند و به نوعی قهرمانی های پرسپولیس در 5 سال اخیر را در سایه این حمایت ها بی ارزش قلمداد می کردند. اما با پایان دوران مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش، فصل جدیدی در فضای فوتبال ایران به وجود آمد که هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیران پرسپولیس به آن عادت نداشتند اما در اردوگاه رقیب، آشنایی کامل با اتفاقاتی که امروز در حال رخ دادن است، وجود داشت.

 

پرسپولیسی ها طعم تلخ تبعیض را امروز چشیدند | عادت بد به بابا مسعود!

پرسپولیسی ها طعم تلخ تبعیض را امروز چشیدند | عادت بد به بابا مسعود!

کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که تا پیش از این در جواب آنهایی که سلطانی فر را عامل قهرمانی های این تیم و ناکامی رقبا می دانستند می گفتند، برای معتبر شدن قهرمانی های خود در پاسخ می گفتند این بحث ها صحت ندارد و آنها در زمین جواب تیم های دیگر را می دهند! اما امروز شاهد این مسئله هستیم که همین عزیزان دقیقاً به همان عواملی اشاره دارند که سالها بر سر تیم رقیب توسط سلطانی فر آمده بود.

اگر سلطانی فر با یک اشاره به سرعت ایرج عرب را برکنار کرد و انصاری فرد را مدیرعامل این تیم کرد و یا با تهدید سرمربی پرسپولیس ظرف 48 ساعت، مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره این تیم را برکنار کرد و یا تا مدتها استقلال را بدون مدیرعامل و با سرپرستی اسماعیل خلیل زاده اداره می کرد امروز اتفاقات به طور معکوس در حال تکرار است تا عزیزان در باشگاه پرسپولیس نیز با تمام وجود طعم تبعیض را بچشند.

امروز در حالی آقایان به عدم انتخاب مدیرعامل توسط وزیر ورزش معترضند که سالها با همین شیوه، سلطانی فر، استقلال را در برزخ نگه داشت. دوستان در باشگاه پرسپولیس که به کمک های مادی وزارتخانه های مختلف عادت کرده بودند انتظار داشتند وزارت ورزش جدید نیز پرداخت بدهی کالدرون را در اولویت کاری خود قرار دهد تا این تیم نیز مثل استقلال بتواند بازیکن خارجی جذب کند و چون این اتفاق رخ نداد، امروز ادعاهایی بر خلاف شعارهای قبلی خود مبنی بر اینکه مگر وزیر گل می زند به زبان می آورند. شاید امروز همین دوستان به این باور رسیده باشند که وزرا در همین بزنگاه های حساس گل های خود را وارد دروازه تیم ها می کنند و با نگاهی به اتفاقات 5 سال قبل، به حال خود و این فوتبال فاسد تاسف بخورند.

اگر امروز صدای همه جانبه ای از سمت کادر فنی پرسپولیس نسبت به این اتفاقات بلند نشده و اعتراض به این موضوع به دوستان رسانه ای آقایان سپرده شده، به طور واضحی مصداق مثل معروف تف سر بالاست! چرا که هر اعتراضی از جانب کادر فنی پرسپولیس نسبت به شرایط موجب زیر سال رفتن ادعاهای قبلی ایشان مبنی بر اینکه مگر وزیر گل می زند، خواهد بود.

 

در هر صورت به نظر می رسد امسال سال بسیار سختی برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس خواهد بود و این تیم به معنای واقعی کلمه با معنی بحران آشنا می شود چرا که در سالهای اخیر با مصونیتی نامرئی (البته در سالهای اخیر به شدت مرئی) اجازه ورود هر نوع حاشیه یا مشکل به اردوگاه پرسپولیس گرفته می شد اما امروز شرایط فرق کرده است.

 

اگرچه در حال حاضر نیز با مساعدت وزارت ورزش بدهی 28 میلیارد تومانی کالدرون پرداخت شده یا در شرف پرداخت شدن است و با تضمین وزارت ورزش، مجوز حرفه ای پرسپولیس که به کالدرون بدهی قطعی داشت صادر شد. مبالغی که منبع تامین آن نامشخص است و علی رغم اعلام صدری مبنی بر پیش خورد شدن کل پاداش آسیایی، مشخص نیست این مبلغ با وجود عدم وجود کارگزار برای فصل جدید پرسپولیس، از کجا به این تیم اختصاص پیدا کرد!

 

در پایان به نظر می رسد جملاتی که 5 سال از زبان هواداران سایر تیمها علیه پرسپولیس و در مذمت حمایت های سلطانی فر از این تیم شنیده می شد، امروز عین همان جملات از زبان هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شنیده می شود که خود گویای نقش تاثیر گذار وزیر ورزش در رقم خوردن اتفاقات مثبت یا منفی در دو تیم استقلال و پرسپولیس است.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید