کد خبر:39254
پ

پرسپولیسی ها خود را آماده شنیدن فحاشی در خوزستان کنند

اتفاقات شب گذشته دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان بار دیگر ثابت کرد احکام طنز کمیته انضباطی در چند سال گذشته در رابطه با برخورد با شعارهای غیراخلاقی در استادیوم ها نه تنها بازدارنده نبوده بلکه هواداران منتسب به پرسپولیس که تقریباً پای ثابت 90 درصد دعواهای فوتبالی در سالهای گذشته با تیمهای مختلف بوده اند، […]

اتفاقات شب گذشته دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان بار دیگر ثابت کرد احکام طنز کمیته انضباطی در چند سال گذشته در رابطه با برخورد با شعارهای غیراخلاقی در استادیوم ها نه تنها بازدارنده نبوده بلکه هواداران منتسب به پرسپولیس که تقریباً پای ثابت 90 درصد دعواهای فوتبالی در سالهای گذشته با تیمهای مختلف بوده اند، نسبت به ادامه این رویه گستاخ تر شده اند و با بی توجهی عمدی یا سهوی باشگاه پرسپولیس نسبت به مدیریت کردن این ناهنجاری، شاهد ادامه این رویه زشت در فضای فوتبال کشور هستیم.

پرسپولیسی ها خود را آماده شنیدن فحاشی در خوزستان کنند
 
پرسپولیسی ها خود را آماده شنیدن فحاشی در خوزستان کنند
همانطو که مهدی هاشمی نسب شب گذشته اشاره کرد، شروع کننده فحاشی به کادر فنی و بازیکنان فولاد، بخشی از هواداران پرسپولیس بودند که اقدام به فحاشی شدید علیه وریا غفوری و بازیکنان سابق استقلال کردند که در ادامه شاهد واکنش هاشمی نسب به فحاشی های صورت گرفته بودیم.

بدون شک این حرکت تماشاگران پرسپولیس بدون پاسخ نخواهد ماند و در بازی برگشت، هواداران تیم های خوزستانی از خجالت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در خواهند آمد اما چه خوب است که افشین پیروانی و یحیی گل محمدی و رضا درویش اتفاقات شب گذشته را به خاطر بسپارند چرا که در صورت هرگونه فحاشی در بازی برگشت، بدون شک، آقایان، فریاد انا مظلوم سر خواهند داد و این در حالیست که بدون محکوم کردن رفتار زشت هواداران تیمشان در بازی دیشب، از کنار این مسئله به سادگی عبور کردند. شاید آقایان از این حربه به عنوان ابزاری برای تیم میزبان در جهت تضعیف روحیه و تمرکز بازیکنان کلیدی حریف استفاده می کنند که میلی به توقف آن ندارند. در هر صورت، باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان، مسئول کنترل و مدیریت سکوها در بازیهای خانگی اش است و عمداً یا سهواً مدتهاست که در این مورد قصور شده است.

 

یادداشت سردبیر: قصور اصلی در این زمینه متوجه کمیته انضباطی است که با احکام سبک در این زمینه، موجب بی توجهی باشگاه ها به مدیریت درست در این زمینه شده است. وقتی مسئول کمیته مشوقین یک تیم، خود در صف اول فحاشی سایر تماشاگران را به فحاشی تشویق می کند، باید به حال این فوتبال و آن باشگاه خاص گریست. وقتی جریمه 100 میلیون تومانی برای تیمی که رقم قرارداد فقط یکی از بازیکنانش 12 میلیارد است، صادر می شود، باید به حکم کمیته انضباطی خندید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه بی آبرو 20 آگوست 2022 / 1:43 ب.ظ

    آقای مرتضایی شما کاسه داغتر از آش نشو لطفا پیگیر حکم کمیته انظباتی در مورد سرمربی متخلف خودتان جناب ساپینتو لگد پران باش لطفا فعلا جنابعالی و تیمت انا مظلوم سرداده اید مثل همیشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید