کد خبر:44343
پ

پرسپولیسی ها باز هم جعل سند کردند؟ رونمایی از بدهی های سنگین دلاری و یورویی

خبرگزاری تسنیم با انتشار اسناد صورت های مالی پرسپولیس، برگی دیگر از تخلفات مالی پرسپولیس در سالهای اخیر را نمایان کرد. آقایانی که مدعی عملکرد صاف و شفاف بوده و هستند، به جای تسویه وام های کلانی ارزی که از صندوق های مختلف گرفته اند، پرداختی بازیکنانشان را سر موعد داده اند و این در […]

خبرگزاری تسنیم با انتشار اسناد صورت های مالی پرسپولیس، برگی دیگر از تخلفات مالی پرسپولیس در سالهای اخیر را نمایان کرد. آقایانی که مدعی عملکرد صاف و شفاف بوده و هستند، به جای تسویه وام های کلانی ارزی که از صندوق های مختلف گرفته اند، پرداختی بازیکنانشان را سر موعد داده اند و این در حالیست که شخصی مثل قربان زاده که فقط ادعای مبارزه با فساد داشت، تا پرداخت همه بدهی های باشگاه استقلال به طلبکاران، بی خیال لشگرکشی به این باشگاه نشد اما در مقابل انبوه تخلفات مالی باشگاه رقیب حتی یک کلمه هم بر زبان نیاورد!

صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به 30 آذرماه 1401 در حالی به تازگی منتشر شده که نگاهی به آمار و ارقام مندرج در آن نکات عجیبی را به همراه دارد.

🔺

باشگاه پرسپولیس علاوه بر دریافت تسهیلات ریالی از بانک‌های مختلف، تسهیلات ارزی شامل (542 هزار دلار و 578 هزار 150 یورو) از بانک شهر دریافت کرده که این مبالغ با وجود گذشت تاریخ سررسید، تسویه نشده است.

🔺

طبق اسناد منتشر شده جمع مبالغ تسهیلات باشگاه پرسپولیس حدود 2 هزار میلیارد ریال (200 میلیارد تومان) است که رقم بالایی محسوب می‌شود.

🔺

طبق گزارش حسابرس مستقل از صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس؛ مبلغ 424 میلیارد و 600 میلیون ریال از مانده تسهیلات مرابحه از بانک شهر، اقساط سررسید گذشته است که تا تاریخ تهیه گزارش تسویه نشده و در صورت تأخیر مشمول جریمه نسبت به مانده مطالبات خواهد شد.

پی نوشت: نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس اخیراً گزارش مالی خود را بر روی سامانه AFC بارگذاری کرده و مشخص نیست بابت 200 میلیارد بدهی که امروز علنی شده، چطور سندسازی صورت گرفته که آقایان مدعی دریافت مجوز حرفه ای بودند؟ آیا باز هم مثل فصل قبل جعل اسناد مالی صورت گرفته است؟ بدهی بدهی است. چه به استراماچونی چه به صندوق یا بانکی که وام اخذ شده است! اما چه بوق و کرنایی در خصوص 120 میلیارد بدهی های استقلال در رسانه ها شد اما در سکوت خبری امروز مشخص شده باشگاه رقیب بیش از 200 میلیارد تومان به صندوق ها و بانک های مختلف بدهی دارد و جالب اینکه مدعی دریافت مجوز حرفه ای هم است!!

آقای قربان زاده افکار عمومی بی صبرانه منتظر است تا ببیند چطور شما به این حجم از بدهی باشگاه پرسپولیس آگاهی داشتید اما ادامه هزینه کرد در بخش های دیگر و ادامه روال صدور مجوز حرفه ای را صادر کردید؟ اما در مورد خاص استقلال ایستادید تا مطالبات طلبکاران این باشگاه پرداخت شود و 5 ماه حقوق معوق بازیکنان و مربیان این تیم برایتان اهمیتی نداشت؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید