کد خبر:42264
پ

پرداخت پول میلیاردی به بازیکنان آماتور فوتبال ایران و حماقت مدیران

یک هفته دیگر از هفته های کسل کننده و تکراری فوتبال آماتور ایران گذشت و بار دیگر شاهد یک فاجعه در فوتبال کشور بودیم.در حالی که علاقه مندان به فوتبال به تازگی تماشای بازی های پرگل و جذاب جام جهانی را پشت سر گذاشته اند؛ این روزها با شکل آماتور و واقعی فوتبال ایران مواجه […]

یک هفته دیگر از هفته های کسل کننده و تکراری فوتبال آماتور ایران گذشت و بار دیگر شاهد یک فاجعه در فوتبال کشور بودیم.
در حالی که علاقه مندان به فوتبال به تازگی تماشای بازی های پرگل و جذاب جام جهانی را پشت سر گذاشته اند؛ این روزها با شکل آماتور و واقعی فوتبال ایران مواجه شده اند که به سختی در آن گلی رد و بدل می شود. جائی که آماتوریزم موجود به مربیان اینطور القا کرده که به هر شکل ممکن بازنده نباشید ولو با دفاع اتوبوسی و یا ضدفوتبال و یا هر روش دیگر!

اینجا جائیست که بازیکنان پر ادعایش برای نمایش های ضعیف خود ارقامی بالای 10 میلیارد تومان برای هر فصل طلب می کنند و احمق آن مدیری که بدون گنجاندن بند مشروط به کیفیت و آمار در قرارداد این بازیکنان، این قراردادها را امضا می کند.

هر چه که هست، در هفته گذشته لیگ برتر یک بازی به دلیل بارش برف لغو شد و از 7 بازی برگزار شده 5 بازی به تساوی رسید که 4 تای آنها نتیجه ای جز 0-0 نداشت. در 7 بازی برگزار شده تنها 7 گل رد و بدل شد که 4 گل آن در بازی سپاهان به ثمر رسیده بود.

بیشتر بخوانید | قطر چطور عقب ماندگی فوتبال ایران را به نمایش گذاشت؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید