کد خبر:38134
پ

پدرو کیروش دستیار ساپینتو در استقلال کیست؟

پدر کیروش دستیار سرمربی پرتغالی استقلال یک دو رگه ایرانی است که به عنوان هماهنگ کننده در کادر فنی استقلال حضور پیدا کرده است. در ادامه به بیوگرافی و شرح مختصری از سوابق و رزومه پدرو کیروش می پردازیم. پدرو کیروش دستیار ساپینتو در استقلال کیست؟ عکس پدرو کیروش در تمرین استقلال پدرو کیروش به […]

پدر کیروش دستیار سرمربی پرتغالی استقلال یک دو رگه ایرانی است که به عنوان هماهنگ کننده در کادر فنی استقلال حضور پیدا کرده است. در ادامه به بیوگرافی و شرح مختصری از سوابق و رزومه پدرو کیروش می پردازیم.

پدرو کیروش دستیار ساپینتو در استقلال کیست؟

عکس پدرو کیروش در تمرین استقلال

پدرو کیروش به واسطه همسر ایرانی خود سالها در ایران حضور داشته و به عنوان یک دونده و کوه نورد حرفه ای در ورزش فعال بوده است؛ گفته می شود باشگاه استقلال با علم به این موضوع، حضور وی در کادر فنی ساپینتو را به عنوان هماهنگ کننده و فردی که هم به فارسی تسلط دارد و هم به پرتغالی، پیشنهاد داده که مورد موافقت ساپینتو قرار گرفته است.

پدرو کیروش شاگرد جعفر مرادی دونده ماراتن و نیمه ماراتن ایران است که در مسابقات المپیک نیز دویده است. مهمترین نکته در خصوص او اینکه او سابقه ثبت رکورد 2 ساعت و 41 دقیقه در دوی ماراتن را در کارنامه خود دارد.

او از هواداران سرسخت بنفیکا محسوب می شود و با فتح قله اورست در سال جاری، پرچم این باشگاه را بر فراز بلندترین قله جهان به اهتزاز در آورد. او دماوند را نیز فتح کرده است.

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید