کد خبر:44177
پ

پخش فیلم افشاگری توپ جمع کن دربی و رسوایی پرسپولیس و سازمان لیگ | باشگاه استقلال برای دربی بعد شارلاتان استخدام کند!

با انتشار فیلمی از یک توپ جمع کن در دربی 100، تقریباً می توان به جرات گفت همه ارکان ممکن برای برگزاری این مسابقه برای پیروزی تیم پرسپولیس بسیج شده بودند. با تائید اشتباه داور دربی تهران در عدم اعلام پنالتی توسط یوفا می توان گفت حرکت علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی موضوعیت پیدا […]

با انتشار فیلمی از یک توپ جمع کن در دربی 100، تقریباً می توان به جرات گفت همه ارکان ممکن برای برگزاری این مسابقه برای پیروزی تیم پرسپولیس بسیج شده بودند.

با تائید اشتباه داور دربی تهران در عدم اعلام پنالتی توسط یوفا می توان گفت حرکت علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی موضوعیت پیدا کرد و این برای چندمین بار است که داوران دربی از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقایق ابتدایی یا انتهایی مسابقه امتناع می کنند تا شائبه توصیه های پشت پرده برای تیم پیروز افزایش پیدا کند.

اگر از تزریق مالی به بازیکنان پرسپولیس و عدم پرداخت معوقات بازیکنان استقلال بگذریم (که تاثیر مستقیم در شادابی و روحیه بازیکنان در مسابقه داشت) به غرض ورزی کارگردان تلویزیونی دربی 100 می رسیم که تمام صحنه های داوری به سود پرسپولیس را بارها پخش کرد و صحنه های مشکوک به سود استقلال را سانسور!

کارگردان تلویزیونی دربی 100 که بیش از 7 بار صحنه گل آل کثیر را حین برگزاری بازی پخش کرد یکی از ابزارهای کمکی داوری مشکوک بازی بود که تمام سوت های 50-50 را به سود پرسپولیس زد و در چند صحنه با سوت اشتباه در میانه میدان مانع از ضدحمله استقلال بر روی دروازه پرسپولیس شد.

او که توسط محمدحسین میثاقی و کارشناسی های بودار برنامه فوتبال برتر کاور می شد، به خوبی تحت حمایت باند مافیای فوتبال قرار داشت که پس از انتشار فیلم افشاگری های توپ جمع کن دربی تقریباً چهره واقعیشان مشخص شد.

فیلم افشاگری توپ جمع کن دربی برای معطل کردن بازیکنان استقلال

در فیلم منتشر شده که به همت برنامه فوتبال 360 و تیم عادل فردوسی پور تهیه و منتشر شده، فردی که مسئولیت توپ جمع کنی را بر عهده داشت مدعی شد افشین پیروانی به او گفته که توپ ها را آرام تر به بازیکنان استقلال برسانند و وقتی او به این حرف توجه نکرده، بالاترین مسئول برگزاری مسابقات فوتبال با حالتی زننده کارت توپ جمع کنی او را ضبط کرده و وی را از کنار زمین اخراج کرده است.

به واقع چرا سهیل مهدی باید سنگ تیمی را به سینه بزند که پس از دریافت گل به جز دفاع اتوبوسی هیچ حرفی برای گفتن نداشت؟ چرا او باید توپ جمع کنی که مسئولیت خود برای رساندن به موقع توپ به بازیکن را خوب انجام داده را از کنار زمین اخراج کند؟

آقای سهیل مهدی به شما هم توصیه ای شده بود؟

شاید لازم باشد برای دربی بعد و بازی های بعدی، باشگاه استقلال به دنبال استخدام یک شارلاتان باشد چرا که با تیمی که سرپرستش زمانی برای بردن دربی به بازیکنان توصیه می کرد برای پیروزی دست به هر شارلاتان بازی بزنید، باید با همین روش مقابله کرد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 27 آوریل 2023 / 3:18 ب.ظ

    اراده حکومت بر قهرمان کردن تیم لجن اش ، حداقل از دوره اول دولت بنفش به اینطرف کاملاً معلوم شده و هرروز شواهد جدیدی از این فساد و حرامزادگی ، نمایانتر می شود فقط تو این وضعیت ، از دوچیز متعجبم 1- با وجود جمع کردن اینهمه بازیکن درجه اول ایران تو این تیم در همه پستها ، یعنی اینها نمی تونن یه بازیو بدون شارلاتان بازی ببرن !!؟؟ حتماً باید از وزیر و وکیل و رادیو تلویزیون گرفته تا فدراسیون و داور و انواع کمیته هاش و توپ جمع کن ، تو هر بازی باید دسیسه کنن ؟ 2- واقعاً جمع کردن و هماهنگ کردن این همه افراد لنگی در تمام این ارگانها کارسختیه و باید بهشون تبریک گفت

    • تاج 26 آگوست 2023 / 3:37 ب.ظ

      این کامنت،این ساعت و این تاریخ یادتون باشه…..اگه حکومت بخاد به فساد لنگپولیس ادامه بده، قسم نمیخورم ولی به هرچیزی که شما اعتقاد دارید،،،حکومت رو هم عوض میکنیم دوباره ما تاجی های میراث تیمسار باعزت خسروانی،،آخوند سفیوز اگه دست از نورچشم پروری برنداره خودش میدونه و طرفدارای تاج،۴شهریور ۴۰۲،عاشق تاااج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید