کد خبر:42479
پ

پخش زنده منچسترسیتی و چلسی امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده منچسترسیتی و چلسی امشب از ساعت 23:30 در ماهواره و سایت بتاکاپ. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی پخش مستقیم چلسی و منچسترسیتی را تماشا کنید. با پیش بینی نتیجه این بازی و شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ می توانید برنده جایزه نقدی شوید. […]

پخش زنده منچسترسیتی و چلسی امشب از ساعت 23:30 در ماهواره و سایت بتاکاپ.

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی پخش مستقیم چلسی و منچسترسیتی را تماشا کنید. با پیش بینی نتیجه این بازی و شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ می توانید برنده جایزه نقدی شوید.

گراهام پاتر و پپ گواردیولا در بازی قبلی تیم هایشان دو تساوی ناامیدکننده کسب کردند. چلسی در این دیدار میزبان است و امیدوار به کسب 3 امتیاز بازی. گراهام پاتر که نتایج جالی با چلسی در بدو ورودش به این تیم نگرفته در صورت شکست در این بازی و کاهش احتمال حضور آبی پوشان لندن در بین 4 تیم بالای جدول انگلیس، احتمالاً اولتیماتوم برکناری دریافت خواهد کرد.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال چلسی و منچسترسیتی

در صورت عدم دسترسی به پخش زنده شبکه 3 شما می توانید این بازی را از طریق شبکه پرشیانا اسپورت به صورت رایگان تماشا کنید. همچنین پخش زنده شبکه مدیاسی نیز این بازی را به صورت رایگان از طریق اینترت به صورت آنلاین پخش می کند.

آمار تقابل چلسی و منچسترسیتی

دو تیم تاکنون 172 بار در رقابتهای مختلف با هم بازی کرده اند. 71 پیروزی برای چلسی و 40 تساوی و 61 پیروزی بری منچسترسیتی بوده است. سنگین ترین شکست چلسی مقابل منچسترسیتی به فصل 2018/2019 بر می گردد که با نتیجه 6 بر 0 نتیجه را واگذار کرد. سنگین ترین شکست تاریخ منچسترسیتی مقابل چلسی هم به فصل 2007/2008 بر می گردد که با نتیجه 6 بر 0 بازی را باختند.

از فصل 2016/2017 که گواردویلا هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد هیچ تیمی به اندازه چلسی نتوانسته او را شکست دهد و پپ 5 بار مقابل چلسی شکست خورده است.

چلسی در 5 بازی اخیر خود 3 شکست و یک پیروزی و یک تساوی را کسب کرده است. آنها در آخرین بازی مقابل ناتینگهام فارست به تساوی رسیدند. آنها در 23 بازی اخیر خود در استمفوردبریج حداقل یک گل را زده اند و آخرین بار مقابل آرسنالی شکست خوردند که نتوانستند دروازه این تیم را در خانه باز کنند.

چلسی از 1 بازی اخیر خود در استمفوردبریج تنها یک شکست خورده است و 6 پیروزی و 4 تساوی به دست آورده است. چلسی در پایان هفته شانزدهم 25 امتیاز کسب کرده که کمترین امتیاز ممکن تا این هفته از فصل 2016/2017 بوده است.

در سمت مقابل منچسترسیتی با 3 برد یک شکست و یک تساوی به این مسابقه رسیده است. آنها در آخرین بازی خود مقابل اورتون با نتیجه 1-1 متوقف شدند. منچسترسیتی از 28 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس به 20 پیروزی رسیده است و تنها دو شکست مقابل لیورپول و برنتفورد در کارنامه آنها ثبت شده است. منچسترسیتی با 44 گل زده و 16 گل خورده بهترین خط حمله لیگ انگلیس را در اختیار دارد.

پخش زنده فوتبال امشب

ترکیب احتمالی چلسی

کپا; آزپیلیکوئتا، سیلوا، کولیبالی، کوکورلا؛ کواچیچ، زکریا؛ استرلینگ، مونت، پولیسیچ؛ اوبامیانگ

ترکیب احتمالی منچسترسیتی

ادرسون؛ واکر، استونز، آکانجی، کانسلو؛ گوندوگان، رودری، دی بروین؛ سیلوا، هالند، فودن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید