کد خبر:34642
پ

پخش زنده مراسم بهترین های فیفا The best 2021 امشب

پس از برگزاری مراسم توپ طلا، امشب در زوریخ مراسم بهترین های فیفا یا همان The Best 2023 برگزار می شود. پخش زنده مراسم بهترین های فیفا The best 2023 امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود. پخش زنده مراسم بهترین های فیفا The best 2021 امشب مراسم the best 2021 را […]

پس از برگزاری مراسم توپ طلا، امشب در زوریخ مراسم بهترین های فیفا یا همان The Best 2023 برگزار می شود. پخش زنده مراسم بهترین های فیفا The best 2023 امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود.

پخش زنده مراسم بهترین های فیفا The best 2021 امشب

مراسم the best 2021 را چطور و از کجا ببینیم؟

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم مراسم د بست 2022 را به طور رایگان تماشا کنید. این مراسم که به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران و تنها با گردهمایی مدعوین خاص در سوئیس برگزار می شود، راس ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. برخی شبکه های ماهواره ای از جمله مونو تی وی  و شبکه ورزش تاجیکستان نیز به طور زنده و رایگان این مراسم را پوشش می دهند. شما می توانید در ماهواره یاه ست این شبکه ها را دریافت کنید.

برای تماشای پخش زنده مراسم دبست 2021 ، کافیست به گوگل پلی یا کافه بازار مراجعه کنید و اپلیکیشن بتاکاپ را دانلود و نصب کنید، سپس به طور رایگان، این مراسم را به طور مستقیم تماشا کنید.

شبکه های پخش زنده the best 2022

در صورتی که به اشتراک شبکه های بین اسپورت و اسکای اسپورت و ESPN دسترسی دارید نیز می توانید این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید. گفتنیست بخش هایی از این مراسم از یوتویب رسمی فیفا به طور زنده پخش خواهد شد اما رد کارپت یا همان فرش قرمز و مهمانی قبل از شروع مراسم را می توانید در اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید.

نامزدهای جایزه فیفا 2022

این نامزدها در بخش‌های مختلف هستند:

بهترین بازیکن مرد:

کریم بنزما، کوین دی بروین، ارلینگ هالند، جورجینیو، انگولو کانته، روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی، کیلیان امباپه، نیمار، کریستیانو رونالدو، محمد صلاح.

بهترین بازیکن زن:

استینا بلکستنیوس، آیتانا بوماتی، لوسی برنز، ماگدالنا اریکسون، کارولین گراهام هانسن، پرنیل هاردر، جنیفر هرموسو، جی سویون، سام کر، ویویان میدما، الن وایت، الکسیا پوتلاس، کریستین سینکلر.

بهترین مربی مردان:

آنتونیو کونته، هانسی فلیک، پپ گواردیولا، روبرتو مانچینی، لیونل اسکالونی، دیگو سیمئونه، توماس توخل.

بهترین مربی زنان:

لوئیس کورتس، پیتر گرهادسون، اما هیز، بورلی پریستمن، سارینا ویگمن.

بهترین دروازه بان مردان:

جانلوئیجی دوناروما، ادوارد مندی، مانوئل نویر.

بهترین دروازه بان زن:

آن کاترین برگر، کریستین اندلر، استفانی لین ماری لبه.

جایزه فیفا پوشکاش:

اریک لاملا (14 مارس 2021 تاتنهام – آرسنال)، پاتریک شیک (14 ژوئن 2021 جمهوری چک – اسکاتلند)، مهدی طارمی (13 آوریل 2021 پورتو – چلسی).

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • اصغر عزیزی 17 ژانویه 2022 / 9:28 ب.ظ

    سلام
    کاش اسم تنها ایرانیی که نامزد دریافت جایزه فیفا پوشکاش بود رو درست می نوشتین، بجای مدی طارمی بهتر بود مهدی طارمی می نوشتین یعنی براتون یه مقدار اهمیت داشت

    • admin 18 ژانویه 2022 / 7:45 ق.ظ

      بابت غلط املایی پوزش میخوایم

  • هاله 17 ژانویه 2022 / 7:47 ب.ظ

    ممنون از برنامه خوبتون . پخش زنده the best 2021 رو از بتاکاپ میبینم حتماً

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید