کد خبر:42040
پ

پخش زنده مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 در ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 بدون سانسور امروز از ساعت 17 در اپلیکیشن بتاکاپ. ساعت شروع مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 همانطور که می دانید امروز بازی فینال جام جهانی 2022 بین فرانسه و آرژانتین برگزار می شود. این بازی آخرین دیدار جام جهانی خواهد بود. به رسم فیفا، آئین مراسم اختتامیه این […]

پخش زنده مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 بدون سانسور امروز از ساعت 17 در اپلیکیشن بتاکاپ.

ساعت شروع مراسم اختتامیه جام جهانی 2022

همانطور که می دانید امروز بازی فینال جام جهانی 2022 بین فرانسه و آرژانتین برگزار می شود. این بازی آخرین دیدار جام جهانی خواهد بود. به رسم فیفا، آئین مراسم اختتامیه این مسابقات امروز قبل از شروع بازی نهایی جام جهانی از ساعت 17 در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود. این مراسم به شبی به یادماندنی نامگذاری شده است. طبق برنامه مدت اجرای اختتامیه جام جهانی 15 دقیقه خواهد بود.

پخش زنده فینال جام جهانی بدون سانسور

خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 کیست؟

در این مدت کوتاه، میزبان ضمن تشکر از هواداران، رسانه ها، مسئولین و تیم ها و بازیکنان برنامه های ویژه ای برای اتمام با شکوه مسابقات تدارک دیده است. از آن جمله می توان به آتش بازی و اجرای چند آهنگ توسط اوزانا، عایشه، داویدو اشاره کرد. قرار است آهنگ “زود باش زودش باش همه با هم باشیم” توسط این خوانندگان اجرا شود.

در صورت عدم دسترسی به ماهواره، شما می توانید پخش مستقیم اختتامیه جام جهانی را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی علاوه بر تماشای فوتبال زنده مسابقات مختلف، می توانید با پیش بینی مسابقات، جایزه نقدی برنده شوید.

شبکه های پخش زنده اختتامیه جام جهانی 2022 بدون سانسور

شما می توانید مراسم اختتامه جام جهانی قطر را از طریق شبکه پرشیانا اسپورت در ماهواره یاهست به طور رایگان تماشا کنید. همچنین شبکه zero TV هم اختتامیه را پخش زنده خواهد کرد.

کلیدواژه : زنده

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حسام 18 دسامبر 2022 / 5:27 ب.ظ

    از من ۲۰ هزار تومن پول گرفتی تا هیچ اختامیه ای نشون ندی

    • admin 18 دسامبر 2022 / 5:51 ب.ظ

      دوست عزیز اولا شما حداکثر 15000 تومن برای خرید 1300 سکه نیاز داشتید و 20 هزار تومنو نمیدونم از کجا ذر آوردی. ثانیا توی متن هم اعلام شد مدت مراسم فقط 15 دقیقه ی که از ساعت 18 شروع میشه. ثالثا شما میتونی فینالو با همون بلیطی که داری تماشا کنی..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید