کد خبر:34508
پ

پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ امشب به طور رایگان انجام می شود.   پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ همانطور که مستحضرید، از امروز بازی های جام ملت های افریقا 2022 موسوم به AFCON 2022 شروع خواهد شد. با توجه به پخش محدود و پوشش ضعیف این بازیها […]

پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ امشب به طور رایگان انجام می شود.

 

پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده جام ملتهای آفریقا 2022 از اپلیکیشن بتاکاپ

همانطور که مستحضرید، از امروز بازی های جام ملت های افریقا 2022 موسوم به AFCON 2022 شروع خواهد شد. با توجه به پخش محدود و پوشش ضعیف این بازیها از شبکه 3 و شبکه ورزش، شما می توانید پخش مستقیم فوتبال زنده جام ملتهای آفریقا را به طور رایگان امروز از اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. همچنین شما می توانید در کنار تماشای بازیهای جذاب جام ملتهای افریقا، به پیش بینی نتایج مسابقات در اپلیکیشن بتاکاپ بپردازید. شرکت در پیش بینی اپلیکیشن بتاکاپ رایگان است و اگر شما بتوانید جزو نفرات برتر در دوره های ده روزه آن قرار بگیرید، جوایز نقدی به شما اهدا خواهد شد.

 

در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید و قادر به تماشای آنلاین بازی های جام ملتهای افریقا 2022 نیستید، شما می توانید پخش زنده جام ملت های آفریقا را از طریق شبکه مونو تی وی در ماهواره دنبال کنید. فرکانس این شبکه در ماهواره یاه ست در دسترس است.

 

شما می توانید برنامه ساعت پخش بازی های جام ملتهای آفریقا را نیز در اپلیکیشن بتاکاپ مشاهده نمائید.

 

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و ون جام حذفی فرانسه امشب

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 14 ژانویه 2022 / 6:33 ب.ظ

    بازیهای افریقا جز یکی دو تیمش، بقیه اش به درد نمیخوره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید