کد خبر:33435
پ

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.   دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب بازی امشب گروه A لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی تشریفاتی است. دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن صعودشان به مرحله بعد قطعی […]

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوب بروژ امشب

بازی امشب گروه A لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی تشریفاتی است. دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن صعودشان به مرحله بعد قطعی شده و هر نتیجه ای در بازیهای امشب این دو تیم با رقبا اتفاق بیفتد، تغییری در سرنوشت صعودکنندگان این گروه ایجاد نمی شود. اما شاید پخش فوتبال زنده پاری سن ژرمن مقابل کلوب بروژ بلژیک یکی از بازیهای مهیج و جذاب امشب باشد. تیم بلژیکی که با شکستهای پیاپی از مدتها پیش خود را حذف شده از گردونه رقابتها می دیدید، امشب قرار است مقابل تیم کهکشانی پاری سن ژرمن قرار بگیرد که ستاره های هجومی این تیم از جمله مسی و امباپه تشنه گلزنی در این دیدار نسبتاً ساده هستند تا خود را در جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا، بالاتر بکشند.

 

شما می توانید بازی PSG و بروژ را از ساعت 21:15 به وقت تهران از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان تماشا کنید. ضمناً دیگر بازی های همزمان امشب لیگ قهرمانان اروپا نیز از اپلیکیشن بتاکاپ به طور زنده پخش می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید