کد خبر:43237
پ

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب از ماهواره

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. ساعت و مکان بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا 2022/2023 دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با چند بازی آغاز می شود. در مهمترین بازی این مرحله دو تیم […]

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

ساعت و مکان بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا 2022/2023

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با چند بازی آغاز می شود. در مهمترین بازی این مرحله دو تیم مدعی قهرمانی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در پاریس به مصاف هم می روند. این بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو فرانس برگزار می شود.

سایت و اپلیکیشن پخش زنده پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

اگر به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، شما می توانید پخش فوتبال زنده پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا کنید. برای دانلود اپلیکیشن بتاکاپ به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید.

حقایق بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

  • پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ تاکنون 15 بار با هم مواجه شده اند. 6 پیروزی برای پاری سن ژرمن و 5 پیروزی برای بایرن مونیخ ثبت شده است. 4 دیدار دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.
  • پاری سن ژرمن تنها 1 دیدار خانگی مقابل بایرن مونیخ را باخته است که این دیدار مربوط به آوریل 2021 است. این در حالیست که 4 دیدار خانگی مقابل بایرن مونیخ را برده اند.
  • پاری سن ژرمن بهترین نرخ پیروزی مقابل بایرن مونیخ را در بین تیمهایی که بیش از 10 بار با این تیم مواجه شده اند، دارد. نرخ پیروزی 55 درصد PSG مقابل بایرن مونیخ نقطه قوت این تیم در بازی امشب است.
  • بایرن مونیخ هر 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها در مرحله گروهی 18 گل به ثمر رساندند و تنها 2 گل دریافت کردند. تنها فصلی که بایرن مونیخ تا این مرحله هفت پیروزی پیاپی به دست آورده مربوط به فصل 2019/2020 است که با آمار 11 پیروزی پیاپی و رکورد 100 درصدی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
  • پاری سن ژرمن در 32 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپاحداقل یک گل به ثمر رسانده و در تنها بازی که موفق به گلزنی نشده همان شکست 1 بر 0 مقابل بایرن مونیخ در فصل 2019/2020 بود. معدل گلزنی پاری سن ژرمن در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان اروپا 2.6 است.
  • بایرن مونیخ از 6 بازی اخیر خود 3 تساوی و 3 پیروزی به دست آورده است. پاری سن ژرمن از 6 بازی اخیر خود 2 شکست، 1 تساوی و 3 پیروزی به دست آورده است.

مرور شرایط دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در حالی به این دیدار مهم رسیده که با دو شکست تلخ در لیگ 1 فرانسه مقابل موناکو و مارسی قرار است مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد. نکته خوشحال کننده برای هواداران پاریس این است که کیلین امباپه فوق ستاره این تیم به این بازی رسیده است و شانس پیروزی PSG در این بازی با حضور او و نیمار و مسی افزایش پیدا کرده است. در سمت مقابل بایرن مونیخ به طور قطع سادیو مانه را برای این دیدار حساس در اختیار ندارد اما چوپوموتینگ برای خودنمایی در پارک دو فرانس آماده به نظر می رسد. مصدومیت سرژ گنبری و سانه نیز به طور کامل بهبود یافته اند اما کیمیش به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است. باید منتظر یک بازی جذاب بین ستارگان فوتبال جهان امشب باشیم.

ژائو کانسلو و جمال موسیالا در بایرن مونیخ و لیونل مسی و امباپه در پاری سن ژرمن از جمله بازیکنانی هستند که انتظار درخشش آنها در بازی امشب می رود.

پیش بینی نتیجه بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

شما می توانید با استفاده از ربات پیشگوی اپلیکیشن بتاکاپ که ترکیبی از هوش مصنوعی 20 سایت برتر در پیش بینی نتایج فوتبال است، نتیجه احتمالی این دیدار را با درصد درستی بالا حدس بزنید. بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن پیش بینی فوتبال، نتیجه مساوی 2-2 را برای بازی امشب بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن حدس زده اند.

شبکه های ماهواره ای پخش فوتبال زنده پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

بازی بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن از شبکه های ماهواره ای مختلفی پخش خواهد شد. فارسی زبانان عزیز در سراسر جهان می توانند با دریافت فرکانس شبکه پرشیانا اسپورت در ماهواره یاهست، این دیدار را به طور رایگان تماشا کنند.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب

بازیکنان بایرن مونیخ: یان زومر- اوپامنکو- دلیخت – پاوارد – گورتزکا- کانسلو – سانه- موسیالا- گنبری – چوپو موتینگ- مولر

بازیکنان پاری سن ژرمن : دوناروما – مارکینیوش- کیمپمبه-راموس- پریرا-ویتینیا- برنات- سولر مسی- امباپه- نیمار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید