کد خبر:32430
پ

پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب

پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.   پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب همانطور که می دانید، بازیهای امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به طور همزمان پخش خواهند شد و با توجه به تعدد بازیهای ساعت 23:15 امشب، تنها دو بازی از طریق شبکه […]

پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

 

پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب

پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک امشب

همانطور که می دانید، بازیهای امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به طور همزمان پخش خواهند شد و با توجه به تعدد بازیهای ساعت 23:15 امشب، تنها دو بازی از طریق شبکه 3 و شبکه ورزش پخش می شوند و علاقه مندان به تیم منچسترسیتی و اینترملان قادر به تماشای بازی تیم محبوب خود نیستند.

اما خبر خوب اینکه اپلیکیشن بتاکاپ، پخش زنده بازی منچسترسیتی و بروخه بلژیک را امشب به طور رایگان روی انتن می برد. علاقه مندان به تماشای فوتبال زنده منچسترسیتی و بروخه می توانند با نصب اپلیکیشن بتاکاپ به تماشای رایگان بازی تیم محبوب خود بنشینند.

یکی دیگر از روش های تماشای پخش مستقیم بازی منچسترسیتی و بروخه، فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان است که طبق برنامه قبلی قرار است بازی منچسترسیتی و بروخه را روی آنتن ببرد. این شبکه، پخش زنده فوتبال اروپا را در دستور کار دارد.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید