کد خبر:41192
پ

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا امشب از ساعت 22:30 در کانال ماهواره ای پرشیانا اسپورت و اپلیکیشن بتاکاپ. شما می توانید پخش زنده بلژیک و کانادا را امشب ساعت 22:30 از شبکه 3 سیما تماشا کنید. در صورت نداشتن کد بیس شبکه سه شما می توانید از اپلیکیشن بتاکاپ این بازی جذاب را تماشا […]

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا امشب از ساعت 22:30 در کانال ماهواره ای پرشیانا اسپورت و اپلیکیشن بتاکاپ.

شما می توانید پخش زنده بلژیک و کانادا را امشب ساعت 22:30 از شبکه 3 سیما تماشا کنید. در صورت نداشتن کد بیس شبکه سه شما می توانید از اپلیکیشن بتاکاپ این بازی جذاب را تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ می توانید در فوتبال فانتزی ویژه جام جهانی این اپلیکیشن شرکت کنید و جایزه نقدی 5 میلیون تومانی را از آن خود کنید.

پیش بازی دیدار بلژیک و کانادا

تیم ملی بلژیک به رهبری کوین دی بروینه امشب مصاف حساسی با پدیده فوتبال آمریکای شمالی یعنی کانادا خواهد داشت. تیم ملی کانادا که با اقتدار کامل به مسابقات جام جهانی 2022 صعود کرده با آلفونسو دیویس انتظار بازی امشب و رقم زدن یک شگفتی دیگر در جام را دارد. در سمت مقابل تیم ملی بلژیک با نسل طلایی که در اختیار دارد، قصد دارد هر طور که شده با بازیکنانی همچون دی بروینه، ادن هازارد، کارسکو و دریس مرتنز به یک افتخار بین المللی بزرگ دست پیدا کند. روملو لوکاکو دو بازی اول تیم ملی بلژیک را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

شبکه های پخش مستقیم بلژیک و کانادا از ماهواره

شما می توانید پخش مستقیم فوتبال کانادا و بلژیک را امشب از شبکه ماهواره ای پرشیانا اسپرت و zero tv به صورت رایگان تماشا کنید. برای دریافت فرکانس این شبکه ها بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب احتمالی بلژیک و کانادا در بازی امشب

ترکیب احتمالی بلژیک
کورتوا ، کاستانه، تکسل ویتسل، تیلمانس، مونیه، دیبست، فرتونگن،آلدروایلد; دی بروین، باتشوایی، ای هازارد

ترکیب احتمالی کانادا
برجان; لاریا، جانستون، استیون ویتوریا، کی میلر، آدکوگبه؛ بوکانان، هاچینسون، اوستاکیو؛ دیوید، لارین

پیش بینی نتیجه بازی بلژیک و کانادا

علی رغم اعتماد به نفس فوق العاده ای که تیم ملی کانادا پیدا کرده اما شانس برد بلژیک در بازی امشب 62 درصد است. ربات پیش بینی بتاکاپ نتیجه این بازی را 3 بر 1 به سود بلژیک حدس زده است. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی به دستیار پیش بینی بتاکاپ دسترسی داشته باشید و از آن در پیش بینی مسابقات فوتبال خود کمک بگیرید.

شما می توانید پخش زنده بازیهای جام جهانی را از اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید