کد خبر:41431
پ

پخش زنده بازی برزیل و سوئیس از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی برزیل و سوئیس امشب ساعت 19:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. اپلیکیشن پخش زنده برزیل و سوئیس امشب شما می توانید پخش اینترنتی بازی برزیل و سوئیس را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی می توانید در پیش […]

پخش زنده بازی برزیل و سوئیس امشب ساعت 19:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

اپلیکیشن پخش زنده برزیل و سوئیس امشب

شما می توانید پخش اینترنتی بازی برزیل و سوئیس را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی می توانید در پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی شرکت کنید. همچنین با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ می توانید شانس خود برای بردن جایزه 5 میلیون تومانی را افزایش دهید.

پخش زنده بازی برزیل و سوئیس از ماهواره و بتاکاپ

تیم ملی برزیل در حالی آماده دیدار حساس امشب مقابل سوئیس می شود که به طور قطعی، نیمار را در اختیار ندارد. اما تیته سرمربی برزیل برای پر کردن جای خالی نیمار دست پری دارد و می تواند از گابریل ژسوس یا رودریگو و حتی مارتینلی در پست نیمار استفاده نماید.

در سمت مقابل تیم ملی سوئیس بدون هیچ محروم و مصدومی به این مسابقه حساس رسیده است. سوئیسی ها که در بازی اول مقابل کامرون با یک گل به پیروزی رسیدند، قصد دارند در مسابقه مقابل برزیل بازنده نباشند. استراتژی احتمالی سرمربی سوئیس احتمالاً حفظ ساختار دفاعی در بیشتر دقایق بازی و استفاده از ضدحملات برق آسا به رهبری شقیری خواهد بود.

شبکه های پخش فوتبال زنده برزیل و سوئیس از ماهواره

شما می توانید فوتبال زنده برزیل و سوئیس را از شبکه پرشیانا اسپورت تماشا کنید. برای مشاهده لیست شبکه های پخش زنده جام جهانی 2022 بر روی لینک کلیک کنید.

پیش بینی نتیجه بازی برزیل و سوئیس

با توجه به قدرت ذاتی تیم ملی برزیل در فاز هجومی، از این تیم به عنوان شانس اول قهرمانی در جام جهانی 2022 یاد می شود. البته ایراداتی در خط دفاع در تیم برزیل مشاهده می شود اما قدرت هجومی این تیم به حدی هست که این ایرادات به چشم نیاید. کارشناسان معتقدند یاران گرانیت ژاکا و ژردان شقیری در این دیدار بازنده خواهند بود. ربات پیش بینی فوتبال نیز نتیجه 3 بر 1 به سود برزیل را پیش بینی کرده است.

ترکیب احتمالی برزیل و سوئیس

برزیل : الیسون بکر – سیلوا – مارکینیوش- ساندرو- دانیلو- کاسمیرو- مارتینلی- پاکه تا – ریچارلیسون-وینیسیوس- رافینیا

سوئیس: زومر-آکانجی-ویدمر-رودریگز-الودی- فروئلر-ژاکا- ساو- شقیری-وارگاس- امبولو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید