کد خبر:4904
پ

پخش زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020

بازی بزرگ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا فردا شب راس ساعت 23:30 به وقت تهران از سایت بتاکاپ پخش خواهد شد. اگر از علاقه مندان به تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020 هستید، می توانید با bookmark کردن […]

بازی بزرگ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا فردا شب راس ساعت 23:30 به وقت تهران از سایت بتاکاپ پخش خواهد شد. اگر از علاقه مندان به تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020 هستید، می توانید با bookmark کردن صفحه پخش زنده فوتبال سایت بتاکاپ، سایر بازیهای مهم فوتبال اروپا را نیز به صورت رایگان تماشا کنید.

 

پخش زنده بازی امشب بارسلونا

پخش زنده بین اسپرت

 

پخش زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020

پخش زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020

دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در حالی برگزار می شود که جدال دو دروازه بان ملی پوش تیم ملی آلمان در درون دروازه دو تیم حرف اول این بازی را خواهد زد چرا که مانوئل نویر و ترشتگن به واسطه اختلافاتی که با یکدیگر دارند، قصد اثبات شایستگی های خود در این بازی مهم و حساس را دارند و بدون شک دروازه بان موفقتر، تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد فرستاد.

از طرفی حذف بزرگانی همچون رئال مادرید و یوونتوس نیز انگیزه مضاعفی برای لیونل مسی شده تا به هر ترتیبی که شده، از این مرحله نیز عبور کند و یک گام دیگر خود را به فینال و قهرمانی در این رقابتها نزدیک کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید