کد خبر:41477
پ

پخش زنده بازی ایران و آمریکا امشب از ماهواره و اینترنتی

تماشای فوتبال زنده ایران و آمریکا از اپلیکیشن بتاکاپ و ماهواره

پخش زنده بازی ایران و آمریکا امشب ساعت 22:30 از شبکه ماهواره ای پرشیانا اسپرت و اپلیکیشن بتاکاپ به صورت اینترنتی انجام می شود.

پخش زنده بازی ایران و آمریکا را از کجا ببینیم؟

شما می توانید پخش مستقیم فوتبال ایران و آمریکا را امشب از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، شما می توانید نتیجه بازی ایران و آمریکا را پیش بینی کنید. همچنین با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، شانس بردن جایزه 5 میلیون تومانی را افزایش دهید.

سابقه بازی ایران و آمریکا

تیم ملی ایران در این بازی تاریخی، علیرضا جهانبخش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در سمت مقابل تیم ملی آمریکا بدون هیچ محروم یا مصدومی به این بازی رسیده است. انتظار می رود جاش سارژنت، پولیسیچ و مهدی طارمی ستاره های این دیدار باشند. گفتنیست نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و آمریکا روز گذشته با جنجال زیادی همراه بود و طرح سوالات حاسیه ای و عمدتاً سیاسی حساسیت این دیدار را دو چندان کرده است. انتظار می رود، تیم ملی ایران تحت هدایت کارلوس کیروش با استراتژی تدافعی در این بازی ظاهر شود و چشم به ضد حملات داشته باشد. چرا که این تیم ملی آمریکا است که به پیروزی نیاز دارد و احتمالاً ایران حساب ویژه ای روی ضدحملات باز کرده است. گفته می شود کارلوس کیروش قصد دارد از سورپرایز خود در این بازی رونمایی کند و وحید امیری را احتمالاً به یکباره در ترکیب اصلی ایران خواهیم دید. دو تیم در جام جهانی 1998 هم به مصاف هم رفتند که آن دیدار تاریخی با نتیجه 2 بر 1 به سود ایران به اتمام رسید.

پیش بینی نتیجه بازی ایران و آمریکا

با توجه به حساسیت این بازی از حیث سیاسی و امتیازی در جدول، پیش بینی می شود بازی فشرده ای شاهد باشیم. این نتیجه بازی برای تیم ملی ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به طوری که مسئولین نظام در ایران تمایل دارند تیم ملی در این دیدار بازنده نباشد. در سمت مقابل 3 امتیاز این دیدار برای آمریکا مهم است. چرا که در صورت کسب هر نتیجه ای جز پیروزی آمریکا، این تیم ملی ایران است که به مرحله بعد صعود می کند. کارشناسان، شانس ایران را برای پیروزی در این مسابقه بیشتر دانسته اند. ربات پیش بینی بتاکاپ نتیجه تساوی 1-1 را برای این بازی حدس زده است که حکم به صعود تیم ملی به مرحله بعد می دهد.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده ایران و آمریکا از ماهواره

بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 پربیننده ترین بازی جام جهانی است. شبکه های ماهواره ای زیادی این مسابقه حساس را پخش زنده می کنند. شما می توانید فوتبال زنده تیم ملی ایران مقابل آمریکا را از کانال پرشیانا اسپورت با گزارش مزدک میرزایی مشاهده نمائید. گفتنیست کد بیس شبکه سه در ماهواره اینتل ست کار می کند.

لیست شبکه های پخش زنده جام جهانی 2022

ترکیب احتمالی ایران و آمریکا در بازی امشب

ترکیب ایران در بازی امشب

سید حسین حسینی – پورعلیگنجی-مجید حسینی- وحید امیری- رامین رضائیان- عزت اللهی- نوراللهی- حاج صفی- قلی زاده- طارمی- آزمون

ترکیب آمریکا در بازی امشب

مت ترنر-رابینسون- زیمرمن- سرجینو دست- ریم – مک کنی- آرانسون- پولیسیچ- جیو رینا- جاش سارژنت

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 29 نوامبر 2022 / 10:39 ب.ظ

    با تمام وجود دعا میکنم ایران پیروز بشه بر آمریکا

    در تمام زمینه ها …هم فوتبال امشب ….هم در قدرت رسانه ای …. هم جذب جوانها به ایمان و انقلاب و استکبار ستیزی ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید