کد خبر:33087
پ

پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ  انجام خواهد شد.   پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ   در جارچوب هفته پنجم کنفرانس اروپا، امشب دو تیم زوریا لوهانسک و آ.اس رم در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت 23:30 […]

پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ  انجام خواهد شد.

 

پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی آ.اس رم و زوریا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

در جارچوب هفته پنجم کنفرانس اروپا، امشب دو تیم زوریا لوهانسک و آ.اس رم در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. یکی از جذابیت های تماشای پخش فوتبال زنده زوریا و آ.اس رم برای ایرانی ها، حضور دو بازیکن ایرانی در تیم زوریا است که به جذابیت های این دیدار افزوده است. الهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن ایرانی که از عناصر اصلی اوج گیری تیم زوریا محسوب می شوند در این بازی نیز به دنبال ادامه شگفتی سازی خود در فوتبال اروپا هستند.

در سمت مقابل ژوزه مورینیو قرار دارد که تحت فشار شدید هواداران رم قرار گرفته و در صورت شکست در این دیدار و کاهش شانس صعود رم به مرحله بعد، احتمالاً از سمتش برکنار خواهد شد.

در جدول این گروه، بوداگلمیت با 8 امتیاز صدرنشین است و تیم رم با 7 و زوریا بع 6 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند و  زسکا صوفیه بلغارستان با 1 امتیاز در رده آخر قجا خوش کرده است. همین مسئله باعث حساسیت بیشتر بازی امشب رم و زوریا شده چرا که پیروزی هر یک از دو تیم در این دیدار، شانس صعودش به مرحله بعد را بیشتر خواهد کرد.

گفتنیست زوریا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی می بایست به مصاف صدرنشین یعنی گلمیت برود و رم کار ساده ای مقابل رسکا صوفیه خواهد داشت و به همین جهت، امتیازات این بازی برای زوریا بسیار مهم به نظر می رسد.

 

شما می توانید پخش زنده بازی زوریا و آ.اس رم را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ دنبال کنید.

در صورتی که از ماهواره بازیهای فوتبال را دنبال می کنید نیز می توانید با تنظیم رسیور خودر بر روی شبکه ورزش تاجیکستان، و وارد کردن کد بیس جدید شبکه ورزش تاجیکستان، این بازی را به طور زنده تماشا کنید.

 

پخش زنده فوتبال اروپا در اپلیکیشن بتاکاپ انجام خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید