کد خبر:41663
پ

پخش زنده بازی آرژانتین و استرالیا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی آرژانتین و استرالیا امشب ساعت 22:30 از کانال ماهواره ای zero Tv و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فوتبال آرژانتین و استرالیا از اپلیکیشن بتاکاپ شما می توانید پخش مستقیم آرژانتین و استرالیا را در اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ می توانید همه بازی های […]

پخش زنده بازی آرژانتین و استرالیا امشب ساعت 22:30 از کانال ماهواره ای zero Tv و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فوتبال آرژانتین و استرالیا از اپلیکیشن بتاکاپ

شما می توانید پخش مستقیم آرژانتین و استرالیا را در اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ می توانید همه بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 را به طور زنده با گزارش عربی تماشا کنید. شما می توانید با پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی و همچنین شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، جاییز 5 میلیون تومانی را از آن خود کنید.

مرور قبل از مسابقه

تیم ملی آرژانتین در حالی به مصاف استرالیا می رود که جام جهانی را مقابل یک تیم آسیایی خوب شروع نکرد. تیم آرژانتین با شکست مقابل عربستان و کسب دو پیروزی مقابل مکزیک و لهستان توانست به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد جام جهانی برسد. تیم ملی استرالیا هم در کمال شگفتی در گروهی که تونس و دانمارک و فرانسه حضور داشتند، توانست با دو پیروزی مقابل تونس و دانمارک، یک صعود بی دردسر را تجربه کند.

انتظار می رود لیونل مسی و دوستانش امشب کار سختی مقابل استرالیا نداشته باشند.

پیش بینی نتیجه بازی آرژانتین و استرالیا

کارشناسان بر این باورند همان بلایی که فرانسه بر سر استرالیا آورد، امشب مجدداً تکرار خواهد شد. تیم ملی استرالیا نشان داده در صورت از دست دادن روحیه تیمی اش مقابل تیم های بزرگ، حریف چندان سختی برای آنها به شمار نمی رود. ربات پیش بینی بتاکاپ که بر اساس هوش مصنوعی بازی ها را پیش بینی می کند، نتیجه 4 بر 0 به سود آرژانتین را برای این دیدار در نظر گرفته است.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و استرالیا از ماهواره

شما می توانید پخش فوتبال زنده آرژانتین و استرالیا را از طریق شبکه های زیرو تی وی یا پرشیانا اسپرت در یاه ست تماشا کنید. برای مشاهده لیتس کامل شبکه های پخش زنده جام جهانی امشب بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا

به نظر می رسد لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین، بازیکنان زیر را برای ترکیب اصلی آرژانتین مقابل استرالیا انتخاب کند.

امیلیانو مارتینز- اوتامندی- لیساندرو- مولینا-آکونیا- دی پائول- مک آلیستر-انزو فرناندز- لیونل مسی- دی ماریا- جولین آلوارز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید