کد خبر:20449
پ

پخش زنده بازی آث میلان و اینترمیلان امروز

از هفته بیست و سوم سری آ  ایتالیا امشب بازی حساس دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار خواهد شد که شما می توانید پخش زنده فوتبال اینترمیلان و آث میلان را از بتاکاپ دنبال کنید.   پخش زنده بازی آث میلان و اینترمیلان امروز دیدار دو تیم در حالی برگزار می شود که اینترمیلان […]

از هفته بیست و سوم سری آ  ایتالیا امشب بازی حساس دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار خواهد شد که شما می توانید پخش زنده فوتبال اینترمیلان و آث میلان را از بتاکاپ دنبال کنید.

 

پخش زنده بازی آث میلان و اینترمیلان امروز

پخش زنده بازی آث میلان و اینترمیلان امروز

دیدار دو تیم در حالی برگزار می شود که اینترمیلان چندی پیش توانست آث میلان را در یک بازی جنجالی از جام حذفی ایتالیا کنار بزند. در آن بازی جنجالی زلاتان ابراهیمویچ و روملو لوکاکو درگیری شدیدی با هم داشتند که منجر به اخراج زلاتان از زمین بازی شد و امشب تقابل مجدد این دو بازیکن بر جذابیت های این دربی همیشه حساس که حالا انتقامی نیز شده است افزوده است.

 

اینتر میلان در حال حاضر با 50 امتیاز از 22 بازی در صدر جدول سری آ قرار دارد و آث میلان که به واسطه افت چند هفته اخیرش صدر را از دست داده با 49 امتیاز در تعقیب افعی های میلان است. عملکرد خط حمله اینترمیلان به واسطه حضور روملو لوکاکو، لوتارو مارتینز و الکسیس سانچز در فصل جاری فوق العاده بوده به طوری که آنها تاکنون 54 گل به ثمر رسانده اند و 24 گل دریافت کرده اند. در طرف مقابل آث میلان با 45 گل زده در 24 گل خورده عملکرد بدی در این فصل از خود به نمایش نگذاشته است.

هر دو مهاجم سرشناس دو تیم یعنی لوکاکو و زلاتان ابراهیمویچ در جدول گلزنان سری آ در بین 5 بازی کن اول قرار دارند و لوکاکو توانست هفته گذشته از رونالدو نیز پیشی بگیرد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان فوتبال ایتالیا قرار بگیرد.

 

ساعت بازی آث میلان و اینترمیلان

ساعت بازی امروز اینترمیلان و آث میلان ، 17:30 است. پیشنهاد میکنیم پخش زنده بازی اینترمیلان و آث میلان را حتما از بتاکپ با گزارشگر اختصاصی اسکای اسپورت دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید