کد خبر:23533
پ

پخش زنده ال کلاسیکو امشب | بارسلونا می برد یا رئال مادرید؟

در چارچوب هفته سی ام لالیگای اسپانیا امشب ساعت 23:30 بازی حساس دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتایگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده ال کلاسیکو امشب را در سایت بتاکاپ دنبال کنید.   لینک پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب   پخش زنده ال کلاسیکو […]

در چارچوب هفته سی ام لالیگای اسپانیا امشب ساعت 23:30 بازی حساس دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتایگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده ال کلاسیکو امشب را در سایت بتاکاپ دنبال کنید.

 

لینک پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب

 

پخش زنده ال کلاسیکو امشب | بارسلونا می برد یا رئال مادرید؟

پخش زنده ال کلاسیکو امشب | بارسلونا می برد یا رئال مادرید؟

این بازی از آن جهت حساستر از بازیهای چند فصل اخیر دو تیم شده که هر دو تیم پس از مدتها در صدر جدول در کورس قهرمانی قرا دارند و نتیجه این دیدار حساس، تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لالیگا خواهد گذاشت چرا که تنها 8 هفته دیگر به پایان بازیها باقی مانده است.

اتلتکیو مادرید با 66 امتیاز در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد و بارسلونا با 65 امتیاز و رئال مادرید با 63 امتیاز در تعقیب صدرنشین قرار دارند. به نظر شما با توجه به پیروزی های سریالی بارسلونا و برد روحیه بخش رئال مادرید مقابل لیورپول کدام تیم برنده جدال حساس امسب خواهد بود؟

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید