کد خبر:12737
پ

پای اغتشاشات آبان در ایران به پرونده استراماچونی باز شد

پس از مدتها انتظار سرانجام حکم فیفا علیه استقلال مبنی برر پرداخت یک میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار یورو به آندرا استراماچونی صادر شد اما به نظر می رسد باشگاه استقلال این رقم را قبول ندارد و با توجه به مستنداتی که در اختیار دارد، قصد دارد این رقم را کاهش دهد. […]

پس از مدتها انتظار سرانجام حکم فیفا علیه استقلال مبنی برر پرداخت یک میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار یورو به آندرا استراماچونی صادر شد اما به نظر می رسد باشگاه استقلال این رقم را قبول ندارد و با توجه به مستنداتی که در اختیار دارد، قصد دارد این رقم را کاهش دهد.

 

پای اغتشاشات آبان در ایرران به پرونده استراماچونی باز شد

پای اغتشاشات آبان در ایرران به پرونده استراماچونی باز شد

استراماچونی حدود یک سال قبل و در حالی که ۸،۹ بازی از لیگ نوزدهم گذشته بود،نامه ای به باشگاه استقلال نوشت و خواستار کاهش مدت قرارداد دو ساله اش شد. در آ ن مقطع گفته می شد همسر استراماچونی از شوهرش چنین درخواستی داشته و عده ای هم قضیه را به اتفاقات آ بان ماه تهران ربط دادند که البته نه باشگاه چنین چیزی را تائید کرد و نه خود استراماچونی اما بهرحال این نامه در باشگاه استقلال موجود است که نشان می دهد مربی ایتالیایی خواستار کاهش مدت قرارداد دو ساله خود شده بود و البته باشگاه استقلال هم بلافاصله با این درخواست مخالفت کرد.نامه دوم هم مربوط به خواسته مربی ایتالیایی برای کاهش دستمزدش می شود در واقع در نامه دوم او نوشته بود هم مدت قراردادم را کم کنید و هم مبلغ آ ن راکه باز هم باشگاه استقلال با آ ن مخالفت کرد .مخالفتی که حالا به سود استراماچونی شده و او غرامت هر دو سال را می گیرد نه فقط ماههایی که در استقلال کار کرده بود.

استقلالی ها امیدوارند با استناد به این دو نامه و یکسری دیگر از اسنادی که دارند ،حداقل کمی از غرامت یک میلیون و سیصد و پنجاه و پنج هزار یورو یی کم کنند .تا امروز که استراماچونی تخفیف نداده ولی باشگاه استقلال به صورت رسمی به حکم صادره اعتراض می کند و حتی شاید کار را به دادگاه عالی ورزش هم بکشاند.

روزی که استراماچونی آ ن نامه ها را نوشت و خواستار کاهش مدت قرارداد خود شد،زیر ۲۰۰هزار یورو دریافتی داشت و البته بعدها ،قبل از مذاکرات قطر هم استقلال ۱۶۰هزار یورو به حساب استراماچونی واریز کرد اما او حتی پاستورلا را هم برای مذاکره به قطر نفرستاد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید