کد خبر:34997
پ

پایان نمایشنامه استعفا به کارگردانی یحیی گل محمدی

همانطور که پیش بینی میشد، استعفای یحیی گل محمدی چندان جدی نبود و او بار دیگر به تمرینات این تیم باز می گردد.   پایان نمایشنامه استعفا به کارگردانی یحیی گل محمدی اگرچه یحیی تحقق سه شرط تا امروز را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود اما بی تفاوتی مدیرعامل این تیم نسبت به […]

همانطور که پیش بینی میشد، استعفای یحیی گل محمدی چندان جدی نبود و او بار دیگر به تمرینات این تیم باز می گردد.

 

پایان نمایشنامه استعفا به کارگردانی یحیی گل محمدی

اگرچه یحیی تحقق سه شرط تا امروز را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود اما بی تفاوتی مدیرعامل این تیم نسبت به شروط اعلامی و عملی نشدن آنها تا امروز با استوری بازگشت گل محمدی همراه شد تا بیش از این وجهه ش نزد هواداران پرسپولیس خراب نشود.

پیشتر نیز مهدی رسول پناه در فایل لو رفته ش مدعی شده بود یحیی تهدید به استعفا کرده و وقتی با چراغ سبز رسول پناه برای پذیرش استعفایش مواجه شده، فورا حرف خود را پس گرفته است.

امروز نیز اتفاق مشابه رخ داد و در حالی که شروط تهدیدآمیز  او برای استعفا امروز محقق نشد و فرش قرمزی نیز برای بازگشت او به تیم پهن نشده بود، دقایقی پیش استوری از جانب گل محمدی منتشر شد که به مفهوم بازگشتش به تیم و تمرینات و انصراف از استعفایش بود.

 

خروجی اتفاقات چند روز اخیر در نهایت آن چیزی نبود که گل محمدی انتظارش را داشت و نه تنها شرایط مالی تیم بهبود چندانی پیدا نکرد بلکه معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرد دیگر پولی در بساط نیست تا به بازیکنان پردخت شود تا آب پاکی را روی دست یحیی ریخته باشد و مجبور شود سرافکنده از محقق نشدن شروطش به تیم بازگردد.

بدترین قسمت این ماجرا موضع گیری تند علی کریمی علیه نمایش اخیر گل محمدی بود که این موضع گیری منجر زه کاهش شدید مقبولیت یحیی در جامعه هواداری پرسپولیس شد.

قرارداد سه ساله یحیی با صدری، و همچنین یادگاری های مالی و بدهی هایی که به واسطه تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم او به باشگاه تحمیل شده این روزها به اهرم فشار روانی روی سرمربی پرحرف و حدیث پرسپولیس تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید