کد خبر:34400
پ

پایان ماجرای خیالی مشکل سربازی دو مدافع استقلال با اظهارات محمودزاده

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر محمودزاده رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در لیگ برتر با ارتباط تصویری که برقرار کرد، در خصوص موضوع خیالی که توسط پیج های منتسب به رقیب تهرانی استقلال در مورد مشکل سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند منتشر شده بود و باشگاه فولاد به استناد همین اطلاعات خیالی صرفاً […]

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر محمودزاده رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در لیگ برتر با ارتباط تصویری که برقرار کرد، در خصوص موضوع خیالی که توسط پیج های منتسب به رقیب تهرانی استقلال در مورد مشکل سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند منتشر شده بود و باشگاه فولاد به استناد همین اطلاعات خیالی صرفاً از سازمان لیگ استعلام گرفته بود، واکنش نشان داد.

 

پایان ماجرای خیالی مشکل سربازی دو مدافع استقلال با اظهارات محمودزاده

محمودزاده ابتدا به این نکته اشاره کرد که سازمان لیگ، وظیفه ای برای دادن پاسخ استعلام به باشگاهی در این خصوص را ندارد و سپس وکیل باشگاه فولاد نیز روی خط آمد و تائید کرد شکایتی علیه استقلال تنظیم نشده و تنها با توجه به برخی گزارشات که به آنها رسیده، خواستار استعلام وضعیت این دو بازیکن شده اند.

در ادامه محمودزاده با اشاره مستقیم به وضعیت خدمت سربازی هر دو مدافع استقلال خط بطلانی بر همه خیال پردازی های برخی افراد معلوم الحال که به موتور شایعه پراکنی و حاشیه سازی معروف هستند، کشید . نعشه مجازی معلوم الحال که در موضوع فسخ قرارداد میلیچ نیز جار و جنجال خیالی به راه انداخته بود اینبار نیز تیرش به سنگ خورد چرا که بر طبق اظهارات محمودزاده و اسناد منتشر شده، هم سیاوش یزدانی و هم محمدحسین مرادمند تا 1 اسفند 1400 می توانند در استقلال بازی کنند و در صورت به واسطه معافیت جدیدی که ارائه می کنند، می توانند این تاریخ را تمدید کنند.

 

محمودزاده رسماً با این اظهارات، پرونده خیالی که توسط نعشه مجازی و نوچه هایش برای حاشیه سازی علیه سیاوش یزدانی و به انحراف کشیدن افکار عمومی از موضوع ویس لورفته مدافع تیم ملی، به راه افتاده بود را بست.

 

نکته جالب اینکه نعشه مجاری مورد اشاره، حتی در خصوص تغییر فامیلی سیاوش یزدانی از سیاوش یزدانی اقدم به یزدانی مقدم هم اظهار نظر می کند و این در حالیست که تغییر بخشی یا همه نام فامیلی افراد، یک اتفاق عادی در سازمان ثبت و احوال محسوب می شود و به هیچ عنوان تخلف به حساب نمی آید. ح.ق یا همان نعشه مجازی در حالی به موضوع خیالی عدم تطابق تاریخ تولد سیاوش یزدانی اشاره می کند که تاریخ تولد او در کارت ملی و شناسنامه ش مشخص است و آنجه از او با تاریخ تولد 8 اسفند 69 منتشر شده جعلی بوده و انتشار آن با هدف گمراه کردن و ایجاد شائبه در افکار عمومی توسط نعشه مجازی انجام شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 4 ژانویه 2022 / 6:17 ب.ظ

    اتفاقا تیرشون به سنگ نخورد. بدنام کردن راحت تر از تبریه کردنه. الان تا اخر لیگ لنگی های زبان نفهم دست پیش را میکیرند که پس نیفتند میگویند ژستند و‌یامگا و سیاووش و‌مرادمند غیر قانونی اند پس پرونده پدیده که چیزی نیست و‌پنجره بسته نیم فصل و‌کسر امتیاز. با این تهمتها گرد و‌خاک میکنند که از زیر جریمه های خودشون در برن.

  • علی 4 ژانویه 2022 / 11:23 ق.ظ

    لنگپلیسیا خودشونو دارن میکشن تا استقلالو این فصل با بحران روبرو کنند تا شاید تیم حکومتی لنگپلیس جام بگیره ولی خودشون میدونند با رفتن اون دولت بی لیاقت دزد به رهبری حسن فریدون دزد و هیعت دولت بیشعوری بخصوص بیشعور اعضم سلطانیفر لنگ امسال هیچی نیست . تا حالا هم با حمایت مافیا و سازمان لیگ و داوری بحران رو از لنگ دور کردند . در بازی های این فصل بخصوص در باز ی با مس ، گلگهر ، دربی و ذوب اگه حمایت داور نبود بازنده بودند و حتی تو پنج تیم اول هم نبودند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید