کد خبر:33760
پ

پاکسازی یک اتهام همیشگی از قلعه نویی | رئیس مافیا کیه؟

پس از اتفاقات بازی استقلال و گل گهر و اعتراض استقلالی ها به بازی غیرقانونی اریک بوکوم، روز گذشته حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر 0 شدن همه نتایج بازی هایی که بوکوم در آن به میدان رفته بود صادر شد و باشگاه گل گهر نیز به پرداخت 700 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم […]

پس از اتفاقات بازی استقلال و گل گهر و اعتراض استقلالی ها به بازی غیرقانونی اریک بوکوم، روز گذشته حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر 0 شدن همه نتایج بازی هایی که بوکوم در آن به میدان رفته بود صادر شد و باشگاه گل گهر نیز به پرداخت 700 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. اما این رای ومرور اتفاقات چند سال اخیر در فوتبال ایران یک مورد را برای همیشه ثابت کرد که امیر قلعه نویی بر خلاف جریان سازی برخی نعشه های مجازی و رسانه های تیم رقیب در فضای مجازی ریاست مافیای فوتبال ایران را بر عهده ندارد!

 

پاکسازی یک اتهام همیشگی از قلعه نویی | رئیس مافیا کیه؟

پاکسازی یک اتهام همیشگی از قلعه نویی | رئیس مافیا کیه؟

قلعه نویی که روزگاری بهترین مربی هواداران استقلال به شمار می امد و همچنان پرافتخارترین مربی لیگ برتر را یدک می کشد، به نباختن در دربی ها معروف بود و هواداران پرسپولیس به شدت از اینکه قلعه نویی روی نیمکت استقلال حضور دارد هراس داشتند. به همین خاطر جریان سازی خبری جعلی در خصوص او در فضای مجازی به هدایت نعشه مجازی معروف (ح.ق) در رسانه های مختلف شکل گرفت تا قلعه نویی را به مربی که در پشت پرده و با زد و بند و مافیا به قهرمانی می رسد معرفی کند و به نوعی قهرمانی های استقلال با او زیر سوال برود. اتفاقی که امروز نیز شاهد هستیم در خصوص فرهاد مجیدی در حال رخ دادن است و همان نعشه مجازی که معمولاً از پای منقل پستها و استوری های اینستاگرامش را منتشر می کند، در حال جریان سازی برای فرهاد مجیدی است که محکم ترین سد در مقابل سرمربی فعلی پرسپولیس به شمار می آید چرا که در تقابل های اخیر دو تیم که مجیدی و گل محمدی مقابل هم قرار داشتند، تیم گل محمدی علی رغم داشتن ستاره های گران قیمت و ملی پوش، حتی به اندازه انگشتان یک دست هم نتوانسته روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کند. راهکار مافیای رسانه ای به رهبری ح.ق در اینگونه موارد، تخریب شخصیت سوژه مورد نظر بوده و هست و با مطرح کردن اتهامات بی اساس و شایعات مختلف حول مجیدی سعی بر ایجاد فشار روانی بر روی سرمربی جوان استقلال دارند.

 

نکته جالب اینکه آنها در حالی امیر قلعه نویی را در فضای مجازی رئیس مافیا معرفی می کنند که اگر او رئیس مافیا بود، در فصل گذشته در بازی حساس سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان به واسطه چند دقیقه دیرتر حاضر شدن در زمین، تیمش 3 بر 0 بازنده نمی شد و یا در موضوع بازی کردن اریک بوکوم اینگونه تیمش به یکباره امتیازاتش را از دست نمی داد تا از صدر جدول به میانه جدول سقوط کند.

مافیای فوتبال ایران کسی است که پس از یک بازی وزیر ورزش را تهدید کرد اگر رئیس هیئت مدیره(!) ظرف 48 ساعت آینده عوض نشود فلان میکنم و … جالب اینکه رئیس هیئت مدیره توسط وزارت ورزش به طور محترمانه کنار گذاشته شد!

مافیای فوتبال ایران کسی است که برنامه بازیها با نظر او تنظیم می شود. به طور مثال دستور دادند لیگ بیستم دیرتر شروع شود، اطاعت امر شد … دستور دادند بازی سوپرجام لغو شود، اطاعت امر شد …. دستور دادند بازی سوپرجام در انتهای فصل برگزار شود، اطاعت امر شد …. دستور دادند برای بازی مقابل نساجی دو هفته قبل از فینال آسیا، به مازندران نمی روند و اطاعت امر شد و بازی لغو شد… دستور دادند ظرف 72 ساعت، 8 بازیکن تاپ لیگ برتر برای تیمشان جذب شوند و بلافاصله جذب شد …. دستور دادند جلوی رفتن ستاره تیمشان قبل از فینال آسیا گرفته شود، اطاعت امر شد …. دستور دادند بازی تیمشان مقابل سپاهان، 3 بر 0 شود، اطاعت امر شد …. با تهدید فدراسیون فوتبال در نیم فصل لیگ بیستم دستور دادند قانون منع ثبت قرارداد بازیکن جدید برای تیمها بدهکار برداشته شود، بالافاصله این قانون برداشته شد … و در نهایت همان رئیس هیئت مدیره که به دستور ایشان از کارش برکنار شده بود، در افشاگری های جنجالی که هنوز به آنها رسیدگی نشده مدعی شد، جناب مافیا با دلالی اقدام به جذب برخی بازیکنان خاص می کنند و اگر بازیکنی حق دلالی را پرداخت نکند، محکوم به خروج از تیم می شود …

مافیای فوتبال ایران کسی است که به انجام هر نوع اعتراض و رفتار و لفظ زننده در کنار زمین مجاز است و با محرومیتی از سمت کمیته انضباطی مواجه نمی شود؛ او قادر است هر هفته علیه داوری و اراده نامرئی که نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود، صحبت کند اما به جلسه کمیته اخلاق یا انضباطی دعوت نشود… او می تواند علی رغم وجود شهود و مستندات در خصوص دلالی (ارجاع به صحبتهای دستیار سابق تیم پدیده و یک ایجنت معروف فوتبال و همچنین رئیس هیئت مدیره وقت تیمش) اما هرگز بابت این اتهامات پاسخگو نباشد.

نکته جالب اینکه در جنجالی ترین انتقال ممکن در بین مربیان در فوتبال ایران در فاصله یک هفته مانده به مسابقات آسیایی، او در اتفاقی عجیب از تیم سابقش جدا و به تیم فعلی اش پیوست که بعد از حدود دو سال و نیم هنوز هم که هنوز است، مبلغ این انتقال به طور کامل تسویه نشده است!

 

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 17 دسامبر 2021 / 1:49 ب.ظ

    وهمچنین تنظیم برنامه بازی های پرسپولیس همگی بعد از رقبایش در این فصل. حتی این هفته که استقلال میزبان بود طبق عرف باید دیرتر بازی مبکرد حداقل از نظر ساعتی.اما چرا یک روز زودتربرگزار شد ،معلوم نیست. در حالی که در طول این ۱۰ هفته ،همه بازیهایی که لنگ میزبان بوده بعد از رقبا انجام شده ،به بهانه نور و یا هر چیز دیگر،اما در مورد استقلال سپاهان این قاعده بهم ریخت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید