کد خبر:34282
پ

پاسخ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به قیل و قال باشگاه پرسپولیس

براتی عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به قیل و قال رسانه ای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعمال تغییرات در جدول پس از حکم کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه کرد.   پاسخ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به قیل و قال باشگاه پرسپولیس 🔸احمدرضا براتی در خصوص زمان اجرای احکام صادره از سوی کمیته انضباطی […]

براتی عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به قیل و قال رسانه ای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعمال تغییرات در جدول پس از حکم کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه کرد.

 

پاسخ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به قیل و قال باشگاه پرسپولیس

🔸احمدرضا براتی در خصوص زمان اجرای احکام صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر سه بر صفر اعلام کردن بازی‌های گل‌گهر مقابل رقبا گفت : بر اساس بند ۴ ماده ۱۱۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ، آراء و تصمیمات بلافاصله بعد از ابلاغ ، اجرا می شوند و مطابق بند ۴ ماده ۱۰۳ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد شد. (مگر در مورد احکام مالی)

🔸عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه این موضوع در مقررات فیفا نیز تصریح شده است ادامه داد : فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز در مواد ۴۷ و بند ۸ ماده ۵۱ و بند ۱ ماده ۶۱ مقررات انضباطی فیفا تاکید نموده است که آرای صادره بلافاصله بعد از ابلاغ اجرا می شوند و تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم نیست. ( مگر در مورد احکام مالی )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید