کد خبر:16869
پ

پاسخ باشگاه استقلال به ادعای پرسپولیسی ها: اگر ما از داوری سود بردیم چرا شما قهرمان شدید؟

محمد کاظمی ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر بحث حضور VAR در فوتبال ایران را مطرح کرده‌اند اظهار داشت: در این چند روز مرتب شنیده‌ایم آقایان می‌گویند خدا کند تا دربی VAR بیاید. اگر این موضوع شدنی است باشگاه استقلال همین امروز اعلام آمادگی می‌کند هر هزینه‌ای که سهم این باشگاه […]

محمد کاظمی ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر بحث حضور VAR در فوتبال ایران را مطرح کرده‌اند اظهار داشت: در این چند روز مرتب شنیده‌ایم آقایان می‌گویند خدا کند تا دربی VAR بیاید. اگر این موضوع شدنی است باشگاه استقلال همین امروز اعلام آمادگی می‌کند هر هزینه‌ای که سهم این باشگاه بابت تجهیز استادیوم آزادی برای نصب VAR را صبح فردا به حساب فدراسیون فوتبال یا هر نهاد دیگر واریز کند.

🔹یک روز می‌گویند ما مرد عمل هستیم و باید در میدان حرف بزنیم و یک روز می‌گویند خدا کند VAR تا روز دربی برسد. روز دیگر هم از تست دوپینگ می‌گویند. باشگاه استقلال آمادگی دارد هر نوع تستی که گفته می‌شود، اعم از تست دوپینگ، تست اعتیاد، تست الکل و هر تست دیگری را از همه بازیکنان دو تیم برای دربی بگیرد.

🔹دوستان روزی که با کمک VAR‌ فینالیست آسیا شدند به به و چه چه کردند ولی روزی که در فینال باختند همه چیز را گردن VAR انداختند. چطور زمانی که به فینال رسیدید VAR خوب بود اما بعدا بد شد؟ در بازی با صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو همین آقایان از نبود VAR‌ بهره کردند و صاحب امتیاز شدند اما بعدها مخالف این تکنولوژی شدند و الان دوباره مدعی هستند VAR باید تا دربی برسد. ما با آمادگی کامل اعلام می‌کنیم حاضریم هر هزینه‌ای سهم استقلال است را صبح فردا پرداخت کنیم.

🔹در بازی با آلومینیوم اراک ۲ پنالتی استقلال را نگرفتند، اصلا فرض کنید برای حریف هم پنالتی گرفته نشد، آیا این موضوع یعنی پنالتی‌های استقلال درست نبوده و نباید گرفته شود؟ متاسفانه فردی که پیش از این سرپرست دبیرکلی فدراسیون بوده علنا مدعی شده برای بحث داوری به فدراسیون مراجعه کرده است!! سوال من این است آیا مرد میدان عمل هستیم و در زمین حرف می‌زنیم یعنی این؟

🔹او علیه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال موضع گرفته و گفته از کجا آمده؟ عبدیان هوادار استقلال بوده، سال‌ها کمک و برای این تیم هزینه کرده و حالا وارد هیات مدیره استقلال شده اما شما بگویید با چه رانتی، با چه سابقه‌ای و با چه سابقه مدیریتی به فدراسیون فوتبال رفتید؟ کسی که معاون یک باشگاه پرهوادار است وقتی یک پست منتشر می‌کند چند غلط املایی در آن دیده می‌شود. آقایان صلاحدید را با «سین» نوشته‌اند اما علیه باشگاه استقلال موضوع می‌گیرند و همه این رفتار تنها یک دلیل دارد؛ چون احساس خطر کرده‌اند.

🔹اگر استقلال در این سال‌ها سودی از داوری برده بود چگونه شما قهرمان می‌شدید؟ اینکه می‌گویید ما حق‌مان را در زمین می‌گیریم و اینکه به فدراسیون می‌روید و در مورد داوری لابی می‌کنید و حرف می‌زنید و بحث آمدن VAR در عرض ۵ روز در ایران را مطرح می‌کنید منافاتی با اظهار نظر اولیه شما در مورد گرفتن حق در زمین ندارد؟ به نظر می‌رسد مردم بهترین قاضی هستند و خودشان تشخیص می‌دهند که چه اتفاقاتی در این سال‌ها رخ داده است.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • سید 8 ژانویه 2021 / 9:29 ب.ظ

    خب با داوری نباید استقلال قهرمان بشه دیگه ،به داوران گفتن جوری داوری کنید که استقلال قهرمان نشه ،

  • ایران 8 ژانویه 2021 / 8:22 ب.ظ

    پرسپولیس عزیز با تلاش و مردانگی و غیرت کادر فنی و بازیکنان و هوادارانش در این سالها قهرمان شد آقای محمد کاظمی فرافکن که سالها در خبرگزاری برنا و خبرورزشی فتنه و فرافکنی میکردی و به خاطر این خوش خدمتیها به تیم محبوبت پیوستی لطفا بیشتر از این فرافکنی و فتنه نکن دیگر عوام فریبی کافیست از خدا بترس تست دوپینگ در همه جای دنیا انجام میشود چرا ترسیدید آنرا که حساب پاکست از محاسبه چه باکست درضمن کافرانی چون شما که همیشه با زد و بند و رانت نتیجه گرفتید همه را به کیش خود می پندارید زنده باد تیم محبوب بزرگ مظلوم غریب و همیشه قهرمان پرسپولیس انشاالله تعالی

  • را. چ . این 8 ژانویه 2021 / 8:06 ب.ظ

    برای این که حدتون همینقدره که با داوری هم قهرمان نشدید.

  • ایران 8 ژانویه 2021 / 7:34 ب.ظ

    آقای محمد کاظمی که سالها در برنا و خبرورزشی فرافکنی و فتنه گری می کردی لطفا فرافکنی نکن این پرویز مظلومی شما بود که با دی وی دی به فدراسیون رفت و لابی کرد و این داوریهای ناعادلانه به سود شما را به وجود آورد حالا پس از این حق خوریها و تبانیها که آقای شکوری عزیز ما به فدراسیون رفت باید از تو و اربابان مفسد اقتصادی و رانت خوارت اجازه بگیرد خیلی رو دارید پرروهای حکومتی و سوگلی فرافکن یامنتقم

  • ناشناس 8 ژانویه 2021 / 6:54 ب.ظ

    اینکه جوابش راحته ما با چاشنی غیرت وهمدلی تیمی تا فینال اسیا الارقم خیانتها ووطن فروشیهایی که انجام شد
    وچه بسا اگر سنگ اندازی همین حسودان وطن فروش داخلی نبود الان پرسپولیس برای حضور درجام باشگاهای جهان
    اماده میشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید