کد خبر:38356
پ

پاداش حضور در برنامه فوتبال برتر | مجتبی جباری تیم گرفت!

مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال که پیشتر به صراحت لهجه ش مشهور بود پس از حضور در برنامه فوتبال برتر به شدت مورد خشم هواداران استقلال قرار گرفته است.   پاداش حضور در برنامه فوتبال برتر | مجتبی جباری تیم گرفت! او که با مطرح کردن برخی موارد عجیب در برنامه فوتبال برتر همسو به […]

مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال که پیشتر به صراحت لهجه ش مشهور بود پس از حضور در برنامه فوتبال برتر به شدت مورد خشم هواداران استقلال قرار گرفته است.

 

پاداش حضور در برنامه فوتبال برتر | مجتبی جباری تیم گرفت!

او که با مطرح کردن برخی موارد عجیب در برنامه فوتبال برتر همسو به مواضع و سیاست های مجری معلوم الحال این برنامه حرکت کرد، ظاهراً مزد حضورش در این برنامه را گرفته و به تازگی خبر سرمربیگری او در تیم نیروی زمینی در دسته های پائینتر فوتبال ایران رسانه ای شد.

اینکه جباری تصمیم گرفته به جای تخریب دوستان و همبازیان سابق خود در تریبون زنده ، راه جواد نکونام را برود و با موفقیتش گوش مخالفینش را کر کند تصمیم شایسته و قابل تقدیری است اما ای کاش او بدون حضور در برنامه رو به افول فوتبال برتر خبر سرمربیگری اش در نیروی زمینی را رسانه ای میکرد.

او که مدعی بود برای بودن در این فوتبال به کسی زنگ نمی زند و ارتباط نمی گیرد، از بزرگترین تریبون پخش زنده تلویزیون که به طور اختصاصی به فوتبال می پردازد برای خود یک رپرتاژ تبلیغاتی رایگان انجام داد و ظاهراً مزد این حضور، ارائه پیشنهاد سرمربیگری نیروی زمینی به او بوده است.

امیدواریم هر چه که هست، جباری بدون توجه به حواشی فوتبال کارش در نیروی زمینی را با موفقیت دنبال کند و مثل جواد نکونام با استراتژی و برنامه، طوری مسیرش را در فوتبال ایران پیش بگیرد که مسئولان تیم ملی و استقلال خودشان به دنبال او بیایند و نیازی به برقراری رابطه با فردی برای تیم گرفتن نداشته باشد.

جباری از سرمایه های مربیگری در استقلال است و حیف است او در دام افراد معلوم الحالی بیفتد که سوابق تاریک و منفی شان در این فوتبال مشخص است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید